TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
19-5-2012
|
10-1-2012 20:56:46
Hoi Heidi,
Ik heb zelf een kleedje van Rosa Clara en ben er nog steeds heel erg verliefd op. De prijzen varieren sterk naargelang welke lijn je kiest. De echte originele Rosa Clara lijn is wel redelijk prijzig (ik heb er van rond de 2500 - 3000€ aangehad...). Maar als je bv een kleedje kiest van Aire by Rosa Clara is dit al een heel verschil. Ik heb in mijn zoektocht ervaren dat ze deze jurken niet overal hebben dus moest je het in Antwerpen niet vinden kan ik zeker Issa Moda in Hasselt aanraden! Zij hebben ook een leuke collectie van Rosa Clara, ik heb mijn kleedje daar gevonden :-)
Succes en geniet ervan!
|
|
Serena
25-5-2019
|
10-1-2012 21:23:48
Heyla
ik heb mijn schoenen besteld bij rosa clara in antwerpen en idd de verkoopsters spreken alleen maar spaans, of gebroken italiaans en ook wel wat frans, k kon me wel uit de voeten maken aangezien mijn aanstaande spanjaard is en ikzelf een italiaanse, maar voor de rest zijn ze wel heel vriendelijk!! van de prijsklasse weet ik nie echt iets..
Groetjes Serena
|
|
Effie
28-4-2012
|
10-1-2012 21:35:25
Hoi!
Ik heb er geen kleedje gekocht maar ben er wel gaan passen(winkel in Antwerpen). Wat de prijzen betrof..ik heb op voorhand gezegd waar mijn budget tussen lag en ze heeft mij allemaal jurken gegeven die effectief daarrond lagen. De verkoopsters spreken idd gebrekkig nederlands maar zijn er erg erg vriendelijk en hun engels is dan wel weer goed.
Ik heb er nu niet mijn perfecte jurk gevonden, maar ik was erg tevreden van hun service en vriendelijkheid. (Ik had geen afspraak gemaakt, maar dat was nu toevallig geen probleem op die dag en ze hebben me toch alle jurken laten passen die ik mooi vond en hebben er toen ook echt hun tijd voor genomen)
Groetjes! Effie
|
|
tiziana
18-5-2012
|
10-1-2012 22:15:50
Hey Serena
Jij hebt jouw schoenen van Rosa Clara. Mag ik weten rond welke prijscategorie die zitten, want ik ben even op de website gaan zien en er zitten leuke modelletjes tussen. Ik ben even nieuwsgierig naar de prijs, want ik heb er in de bruidswinkel ook gepast ( niet van Rosa Clara) en ik wou deze even vergelijken.
Groetjes
Tiziana
|
|
Serena
25-5-2019
|
10-1-2012 22:37:45
Hey Tiziana,
ze wisten zelf de prijs niet omdat het uit de nieuwe catalogus kwam en ze die nog niet in de winkel hadden ( model 51z15, dan maar op goed geluk besteld!) maar ze ze zeiden rond de 315 euro, kan minder zyn maar meer al zeker niet..! hopelijk ben je al een beetje geholpen
Groetjs Serena
|
|
jamina
31-8-2012
|
11-1-2012 9:50:21
Hoi Hoi
Ik ben ook kleedjes gaan passen bij Rosa Clara in A'pen... super mooie winkel, droom kleedje gevonden maar was veeel te duur... De verkoopster was heel vriendelijk, sprak engels en frans maar idd gebrekkig vlaams... kwam opt einde wel pusherig over, wel spijtig, zeker omdat ik gezegt had dat ik nog anders winkels zou doen... Maar het is zeker de moeite eens langs te gaan :-)
Veel succes!!
|
|
fien
12-10-2012
|
12-1-2012 20:28:43
Hallo, Ik ben gisteren bij rosa clara in antwerpen geweest vrouw is een spaanse maar spreekt frans en nederlands ik vond ze heel vriendelijk (ze deed zelfs moeite om nederlands te spreken wat) veel kleedjes gepast en ze geeft je rustig de tijd heb inderdaad verschillende prijscategoriën two is beterkoop dan rosa clara zelf hebben ook mooie suitekleedjes vind ik! groetjes
|
|
veerle
30-6-2012
|
1-2-2012 21:56:38
Hallo, mijn kleedje komt ook van bij Rosa Clara en het is een superkleed. De verkoopster is Spaanse van afkomst en spreekt daarnaast ook Engels, Frans, Italiaans en een beetje Nederlands. Ze is zeer vriendelijk en laat je passen zoveel je wenst. Er zijn inderdaad twee lijnen en dus ook twee prijscategorieën : Two by Rosa Clara draait rond de 2000 euro, Rosa Clara rond de 3000 euro. Mijn schoentjes vond ik er ook en die waren 220 euro. Ik heb niet onmiddellijk beslist gezien ik nog elders een afspraak had en ik dat niet zomaar wou afzeggen, en ze was helemaal niet pusherig! Veel succes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|