Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw september

10-1-2012 18:12:43
Hallo allemaal!

Het is toch niet gemakkelijk e, een zaal kiezen :-)
Normaal gezien gingen we deze week een zaal vastleggen maar alles nog eens goed besproken en bekeken
en het zou ver over ons budget gaan eigenlijk. Het was echt wel een mooie zaal maar...
We zouden toch graag liever wat centjes meer over hebben om volgend jaar een huis te kopen dan alles in onze trouw te steken.
Nu denken we eraan om gewoon een zaal te huren en eventueel zelf een traiteur te zoeken.
Ik heb net contact opgenomen met 't lepeltje in Duffel, heeft er iemand hier ervaring mee?
We zijn met een 50-tal voor de receptie en dan een 100-tal voor avondfeest.
Het kan ook zijn dat we gewoon gaan werken met een dansavond en geen diner...Maar daar zijn we dus ook nog niet uit :-)
Piekeren, piekeren, piekeren :-)

Nathalie
29-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 488

inge
15-9-2012
 Meld misbruik10-1-2012 18:26:09

Alles goed bekijken. Want een zaal huren en werken met traiteur kan evenduur uitkomen. Is te zien of je moet instaan voor versiering van de zaal, mensen die drank bedienen moeten ook betaald worden, enz, ... . En vriendin van mij wou dat toen ze trouwde ook doen in een schuur, maar uiteindelijk zou het haar duurder zijn uitgekomen dan in een feestzaal. Veel succes, stressen he, ik ken dat.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...