Terug naar overzicht
Hoi Sarah!Ik vind ze alvast erg mooi en in jouw plaats zou ik het risico nog wel durven nemen.Het blijven wel schoenen natuurlijk, dus je weet nooit hoe ze aanvoelen tot je ze effectief aan je voeten hebt, maar als je ze kan terugsturen is voor het perfecte paar nog wel de moeite dan, niet?Veel succes!GroetjesEffie
De hak lijkt mij toch ook niet zo hoog... dus 7cm kan wel, denk ik.Mijn lievelingspumps hebben ook een hak van 7cm en zijn supermakkelijk om te dragen.Bij jou is er dan nog een plateau van 2cm (onder de bal van je voet en je tenen...), dus de hak voelt dan aan als eentje van 5cm. Dat is echt een hele "prettige" hoogte :-)Als je ze echt mooi vindt, zou ik ze bestellen en passen.Anders ga je alle andere schoenen met deze vergelijken en toch nergens je zin vinden :-p
Ja idd, ben fan van het plateautje ;) want heb al gemerkt da da echt een groot verschil is om mee te lope..Ik vind ze wel redelijk duur, want zocht er onder de 60 euro..Maar ik hoop dak ze nog kan late kleure en er dan achteraf nog van kan geniete ;)En inderdaad, heb al super veel sites afgekeke en vind deze nog altijd geweldig mooi :)Bedankt!
Hey heyHier eentje die toch wat ervaring heeft met Brandos.Omdat ik dus ook niet al te duren schoenen wou maar wel met toch een redelijk hoge hak ben ik ook bij brandos uitgkomen. Maar spijtig genoeg heb ik moeilijke voeten :s eerste paar te smal van voor. 2de paar te groot dus maat kleiner. Maat kleiner nog te klein en kleiner was er niet. Ik ben het dus beu om te passen en weer terug te sturen dus ga ik nog eens gewoon op zoek maar zal dan wel wat meer moeten betalen. Onder 60 euro is idd echt héél moeilijk maar wens je veel succes en ik zou ze eens bestellen, het terug sturen gaat héél makkelijk. Is wel even wachten tot je geld wordt terug gestort maar als het maar 60 euro is hé ;)Groetjes en succes.
HoiIk ben tevreden van Brandos...snelle levering en maat was meteen goed!Bij mijn schoentjes stond een hak van 10 cm, maar heb de indruk dat ze toch lager zijn hoor...:-). Dus uw 7 cm zal zeker meevallen gezien je idd een plateau hebt vooraan!Dit zijn de mijne:http://www.brandos.be/perfect/francesca-ivory/a42290 groetjes!
Hey,Ik heb ook schoenen van ivory gekocht bij brandos. En de schoenen zitten supermakkelijk! Ik had ook eerst een beetje schrik dat ik ze zou moeten terugsturen en dan het hele gedoe enzo... Maar gelukkig pasten ze perfect!Groetjes Jill
Merci iedereen, heb ze toch maar besteld, dus nu geduldig afwachte wa het gaat zegge ;)Ik ben suuuuuper benieuwd :Dxx
Juist bericht gehad van Brandos dat de hakken toch 9 cm hoog zijn :sMaar ik ga nog afwachten en als ze goed passen wss gewoon houden..Moet dan uiteindelijk toch maar op een hak van 7 cm lopen, wat wel goed te doen is hé :)En dan steek ik maar wat boven de mensen uit hé, ik ben uiteindelijk toch de bruid ;)xx
Voilà...ze zullen u zeker zien afkomen ;-)!Spannend...normaal heb je uw pakje snel hoor...ik had het mijne binnen de week!groetjes
Fijn te horen dat de ervaringen met brandos goed zijn, ik ga er mij ook bestellen, deze http://www.brandos.be/karin-halvors/kh923-11-ivory/a44463de hak zou wel 10cm zijn maar 'k vind ze zooo mooi.gttjs