Terug naar overzicht
Hey,leuk idee!Wij hebben onze huwelijkskaars in mat glas, waarin we achteraf een theelichtje in kunnen zetten, ook omdat ik ze achteraf niet meer zou aansteken om de kaars te sparen.Voor het kerkelijk huwelijk maakt men wel een kaars op maat die hier juist in past.Want blijkbaar laten de meeste pastoor dit anders niet toe...Dus als je een alternatief wil gebruiken, misschien ook even met de pastoor bespreken.Groetjes
Ik heb voor ons huwelijk een kaars gevonden waar een houdertje voor theelichtjes in verwerkt,wilde ik ook omdat het zo zonde zou zijn idd de kaars te laten op branden.Nu steken we dus geregeld onze huwelijkskaars terug aan,zijn de theelichtjes opgebrand hop nieuwe in en we kunnen weer weg en onze huwelijkskaars blijft in orginele staat :-)Eens kijken op http://users.skynet.be/fa966601/fotoshows/huwelijk/index.html er was ook een nederlandstalige van maar die lukt me niet meer om te openAnders via google nog eens proberen kaarsengieterij bruggegroetjes
hallo,de kaars waar een theelichthouder in verwerkt zit lijkt me wel wat, waar heb je deze gevonden?lotte