Terug naar overzicht
Hey Lore,ook ik heb mijn kleedje bij Linx in Leuven besteld.Mij werd tijdens het bestellen ook vermeld dat ik nog tot 2 kledingmaten kon verliezen zonder enig probleem.Maar de retouches moeten wel betaald worden...ik hoop dus dat ik nu stop met afvallen, want volgens mij gebeuren de retouches aan een uur tarief.. en hoe meer je afvalt... hoe langer ze bezig zijn zonder mij.Je kan misschien wel eens een mailtje sturen?Bij mijn antwoorden ze redelijk snel :-)GroetjesTabita
Ik heb mijn kleed gekocht bij Koonings in Nederland en moet ongeveer 300 euro betalen voor de retouches (inclusief het plaatsen van een extra voering in de jurk)
ik heb een kleedje voor een bruidskindje heel wat laten inmaken en dat koste mij niks. Ik had het kleedje gekocht in de Linx in hasselt...
Een vriendin van me kocht ook haar kleed bij Linx. Ze vertelde haar dat haar kleedje in het atelier op maat gemaakt worden, nadien kwam er opeens nog een hoge prijs voor retouches bij. Wat zij dan ook bizar vonden voor een op maat gemaakt kleed. Bijna elke winkel zal je dit aanrekenen maar het zou wel tof geweest zijn als ze je die prijs voordien hadden gegeven. Misschien kan je eens bellen?
Ik moest 100 eur betalen voor de retouches, standaard, ongeacht of ze veel of weinig moeten innemen. Het is echt afhankelijk van winkel tot winkel, eens bellen is inderdaad het beste :-).Groetjes!Evelien
Ik moet 150 euro betalen voor de retouches van mijn kleed bij Koonings in Nederland(bij mij zit er geen extra voering in)Is op voorhand door de verkoopster gezegd, en stond ook duidelijk op de factuur vermeld.Sophie
Hey, ik zou het ook eventjes vragen als ik jou was. Ik betaal niets voor de retouches, maar zoals je hier kunt lezen heel wat bruidjes wel... dus best eventjes navragen!Lieve groetjesAlessia
Ik heb mijn kleed ook van Linx in Leuven, bij mij op de bestelbon staat dat ik gratis retouches krijg.
ik heb vandaag de mail gekregen van linx hasselt dat mijn kleedje er is, joepp :):)maar ik las hier ook 'tips om de retouchekosten te beperken'. Hier schrok ik toch even van, had geen idee dat er nog aangerekend werd voor de retouches. En er staat ook maar één pasbeurt bij vermeld (buiten bij het afhalen nog). Dit lijkt mij ook zo weinig. Is dit bij jullie ook zo?groetjes