Terug naar overzicht
Wij hebben bewust voor een ceremoniemeester gekozen omdat we dan vonden dat we veel meer op ons gemak gingen zijn. Want uiteindelijk doen ze zeer veel voor je... wat wel handig kan zijn, want meestal ben je die dag dan nog eens nerveus en zou je zelf zaken kunnen vergeten.
Zelf ben ik ook een planner. Alles voor onze trouw heb ik zelf gedaan (natuurlijk wel af en toe bevestiging of mening gevraagd van mijn man ) Doorgaans wil ik alles ook goed geregeld hebben. Kortom, ik begrijp je Wij hebben voor een professionele ceremoniemeester gekozen, zodat wij ons (en vooral ik) niet hoefden nerveus te maken die dag. En dat is zeer goed gelukt! Alles liep van een leien dakje zoals ze zeggen. Ik heb me helemaal geen zorgen moeten maken! Als er dan al iets niet ging zoals gepland, dan hebben we daar niets van gemerkt Ik raad dus ten zeerste een ceremoniemeester aan! Je zegt dat je nicht gestudeerd heeft voor ceremoniemeester? Misschien is het dan toch een goed idee dat je haar vraagt om het te doen? Als je het één en ander bespreekt met haar en haar zelf een planning laat opmaken ipv haar zelf een gedetailleerde planning te geven... Mocht je denken dat het voor jou dan nog moeilijk zal zijn om de teugeltjes los te laten die dag, dan zou ik toch kiezen voor een professionele ceremoniemeester.Veel succes!Groetjes Caro
Hey Sara,wij vonden een ceremoniemeester 'verloren geld' omdat we niet voor de kerk trouwen.Maar omdat ik op de dag zelf er niet wil bijlopen als wat nu gedaan? zit iedereen op de bus? ... hebben we besloten om mijn tante te vragen als ceremoniemeester.Heb dit gedaan via een leuke vacature, en ze vond dit zooo leuk om te mogen doen!Wij geven haar het schema van de dag (gedetailleerd genoeg uiteraard, want ik ben ook een controle freakje hihi) en zij zal ervoor zorgen dat alles stipt verloopt.Dus ik zou zeker je nichtje vragen hiervoor ! Succes ermee.
He bruidje,Kbegrijp je volledig want ben ook iemand die alles graag in de puntjes regelt en plant. In jouw plaats is er wel een voordeel bij je nicht: je kan zelf gemakkelijker sturen naar hoe jij t wil en hoe jij alles ziet en dat dan duidelijk maken aan je nicht. En gezien het in jullie familie zit, zal dat zeker goed komen volgens mij :-)Liefs, Vero