Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help!

11-1-2012 15:15:57
Dag lieve bruidjes,
Nog exact 100 dagen op de teller! Ik dacht dat ik mezelf niet meer zou kunnen houden van vreugde, maar dat blijkt toch anders te zijn...
Ik had heel graag mijn eerste pas gecombineerd met mijn proef kapsel en make-up. Zo heb je dan meteen het volledige plaatje, ook kwestie van accessoires leek me dit wel handig. Nu heb ik even naar de bruidswinkel gebeld en mijn trouwjurk blijkt vertraging te hebben! Wat eerst eind februari/begin maart zou zijn, blijkt nu eind maart, begin april te zijn!
Op zich is dit niet zo erg, want een week later zou ik mijn kleed al kunnen afhalen, wat dan nog steeds twee weken voor de werkelijke datum is.
Maar omdat ik zo graag de combinatie wilde met mijn proef make-up en kapsel stuurde ik hiervoor ook even een mailtje en kreeg meteen antwoord dat dit wel vrij laat is...
We hebben eerst heel lang moeten wachten op bevestiging van onze traiteur ivm de uren, dan bleek de fotografe slecht nieuws te hebben (kon zij niets aan doen) en nu dit...
Met nog maar 100 dagen te gaan kan ik nu even alleen maar denken: wat komt er nog...?

Lynn
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 964

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik11-1-2012 15:20:45

zeg maar kan je niet gewoon het kleedje dat je oorspronkelijk gepast hebt gaan passen met je proef make up en haar?
zo ga ik het toch doen, zo kan ik nu al gaan zoeken achter accessoires enz.

kop op, even tegenslag, komt wel weer in orde!

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik11-1-2012 15:37:02

Als het mogelijk is om het paskleed eens aan te trekken zou ik dit azo oplossen.
ikzelf kon niet in het paskleed.Dus was mijn eerste pas 2 weken geleden echt de aller eerste keer dat ik het aan zag.Toen fotoke genomen en daarmee naar kapster geweest.
Ze wist direct wat er perfect bij ging gaan van kapsel en toonde even wat ze in gedachten had.ik hoef zelfs geen proefkapsel te doen.Het echte geheel zal ik maar de dag zelf zien. Maar ik ben er gerust in.Ze kent haar job heel goed.

Lynn
21-4-2012
 Meld misbruik11-1-2012 16:15:03

Ik vond het wel een goed idee om eventueel de pasjurk dan te gebruiken. Ik heb dus meteen teruggebeld naar de bruidswinkel, maar daar vonden ze het blijkbaar niet zo een goed idee. Ik had dit wel een beetje verwacht, aangezien ze het al niet zo fijn vond dat we een foto namen van mij met de pasjurk, toen we besloten hadden ze te nemen.

Ze gaat nu horen bij Ladybird of ze daar al iets meer weten wanneer de levering ongeveer zal zijn.
En anders zal het totaalplaatje ook voor mij een verrassing zijn...

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik11-1-2012 16:18:24

amaai geen goeie sevice daar blijkbaar

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik11-1-2012 16:36:20

ik ben het helemaal eens met hanne, niet echt service :-( maar daar ben jij natuurlijk niets me Lynn

ik mag zoveel terugkomen als ik wil voor de pasjurk, de verkoopster heeft het zelfs zelf voorgesteld om met mijn proefkapsel te komen en het aan te doen voor schoenen te komen passen. raar toch hoe die winkels verschillen ( verkoopsters zelfs)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-1-2012 16:55:56

Ik heb ook een ladybird...dus hoop bij mij ook geen vertraging, mijn jurk komt van bij Couture Ann...
Jammer dat ze zo reageren op een foto! Bij mij zeiden ze meteen: neem maar een foto (toen ik nog niet beslist had zelfs!).
Op zich is een maand op voorhand nog niet te laat om kapsel en make-up uit te testen bij je kleedje...heb je al een idee van kapsel? Je kan ook altijd een foto van het kleed (eventueel van op website ladybird) meenemen naar je kapper en al eens brainstormen??

In the end...komt alles goed ;-)!!
Veel succes nog!

groetjes

Lynn
21-4-2012
 Meld misbruik12-1-2012 13:22:21

Bedankt voor de bemoedigende woordjes!

Michèle Feyaerts gaat mij opmaken en mijn haar opsteken op de dag zelf, dus daar kan ik helaas niet zomaar even langsgaan om te brainstormen. Ik heb ze ondertussen wel al een paar foto's doorgestuurd, dus ze heeft al wel een beetje een idee.
Blijkbaar is mijn bruidsjurk iets te specifiek en was er iets met de levering van die specifieke stoffen bij Ladybird, dus ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...