Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen hoe?

11-1-2012 16:01:42
hey,

we zijn volop bezig met de uitnodigingen te maken (ontwerp ze zelf en pa drukt ze)
en nu weet ik niet goed wat we met het volgende moeten doen:
onze gasten voor het eten komen al om 18u30 en de rest (voor dessert en drankje) komen rond 22u.
Kan ik dan best 2 verschillende uitnodigingen maken of 1 uitnodiging met alleen 22u op en bij degene die ook mogen komen eten een kaartje er bij steken?

hoe doen jullie dit?
en je mag ook altijd voorbeeldjes van uitnodigingen of kaartje doormailen naar gittelauwen@telenet.be alle tips zijn welkom :)

gitte
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1084

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik11-1-2012 16:07:25

ik maak mijn uitnodigingen zelf, maar dan helemaal met papier, schaar, lijm enz. :o)
Ga je gewoon 1 enkele kaart maken die vb dubbelgevouwen is?
Dan zou ik inderdaad kiezen om 2 verschillende versies te maken, zodat je zeker bent dat iedereen het juiste kaartje krijgt (kleine kaartjes ertussen kunnen volgens mij al eens verloren gaan...)
(zeker als je papa ze drukt)

maar de andere optie is uiteraard ook mogelijk

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik11-1-2012 16:34:51

Hey,

Ik maak mijn kaartjes ook zelf en heb 2 verschillende versies: eentje voor de mensen met extra kaartje voor avondfeest en eentje met een extra kaartje voor dansfeest.

Bij ons zijn de kaartjes erop gekleefd omdat onze uitnodig dit toelaat, maar heb ook al veel geweten dat deze er gewoon een aparte kaartjes worden bij gestopt.

Veel groetjes Ellen

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik11-1-2012 16:36:18

wij hebben persoonlijk gekozen voor alles apart te houden. we maken onze uitnodigingen zelf dus dat is geen probleem. ik denk dat dat vooral een keuze is waarbij je je het meest goed voelt, en wat het gemakkelijkste is

gitte
11-8-2012
 Meld misbruik11-1-2012 17:43:09

hebben jullie mss voorbeelden van jullie uitnodigingen?

Pascaline
28-7-2012
 Meld misbruik11-1-2012 17:46:26

Wij maken maar één uitnodiging waarop staat in welk gemeentehuis en welke kerk we trouwen. We vermelden erop waar onze receptie en avondfeest doorgaat (dezelfde locatie) en steken er dan kaartjes bij of de mensen op het avondfeest of de receptie verwacht worden.

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik11-1-2012 19:56:09

Kunnen jullie misschien ook voorbeeldjesvan jullie kaart naar mij doorsturen, want ik geraak er maar niet uit :-)
jili.de.weyer@gmail.com

pit
18-5-2012
 Meld misbruik11-1-2012 21:24:28

Hey,
Ik heb onze uitnodiging ook zelf ontworpen en heb er 2 verschillende gemaakt.
Ik vind het persoonlijk iets handiger dat er zo geen extra kaartje bijzit, de kans is groot dat het er uitvalt als ze de enveloppe openen.
Groetjes,
Pit

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik12-1-2012 8:30:06

Hier ook onze uitnodigingen zelf ontworpen. Wij werken ook met 2 aparte versies
- 1 met enkel receptie op (nodigen u uit voor de receptie van ...u tot ...u)
- 1 met receptie en avondfeest (nodigen u uit voor receptie en avondfeest vanaf...u)

op beide versies staat ook plaats en uur van de kerk waar we trouwen zodat iedereen die wil, kan komen.

We hebben bij vistaprint nu 10 uitnodigingen besteld om de kwaliteit van het papier te kunnen bekijken. Als het goed is doen we onze echte bestelling ook daar.

groetjes

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik12-1-2012 10:28:24

Wij hebben onze kaartjes laten drukken en werkten met verschillende versies:

- Faire part (gewoon info dat we gingen trouwen en wanneer het huwelijk plaatsvond)
- Suite (uitnodiging voor de volledige dag, afspraak aan ouderlijk huis)
- Receptie
- Diner
- Dansfeest
- Receptie & Dansfeest (waren 2 uitzonderingen)
Omdat wij met digitaal gedrukte kaarten werkten, kwam dit zelfs goedkoper uit dan met afzonderlijke kaartjes en het voordeel is dat iedereen één uitnodiging krijgt waar alle informatie in samengevat wordt en er geen kaartjes verloren kunnen gaan...
Groetjes,
Veerle

Rivolino
10-11-2012
 Meld misbruik12-1-2012 13:49:35

Is het mogelijk om eens een voorbeeld va jullie uitnodigingen door te sturen naar rivolino@live.be?

Alvast bedankt!

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik13-1-2012 14:57:01

Graag had ik ook wat voorbeelden gehad van uitnodigingen als jullie dat niet erg vinden.
Jullie mogen ze doorsturen naar wendy.mannaert@telenet.be

dikke merci!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info