Terug naar overzicht
ik maak mijn uitnodigingen zelf, maar dan helemaal met papier, schaar, lijm enz. :o)Ga je gewoon 1 enkele kaart maken die vb dubbelgevouwen is?Dan zou ik inderdaad kiezen om 2 verschillende versies te maken, zodat je zeker bent dat iedereen het juiste kaartje krijgt (kleine kaartjes ertussen kunnen volgens mij al eens verloren gaan...)(zeker als je papa ze drukt)maar de andere optie is uiteraard ook mogelijk
Hey,Ik maak mijn kaartjes ook zelf en heb 2 verschillende versies: eentje voor de mensen met extra kaartje voor avondfeest en eentje met een extra kaartje voor dansfeest.Bij ons zijn de kaartjes erop gekleefd omdat onze uitnodig dit toelaat, maar heb ook al veel geweten dat deze er gewoon een aparte kaartjes worden bij gestopt.Veel groetjes Ellen
wij hebben persoonlijk gekozen voor alles apart te houden. we maken onze uitnodigingen zelf dus dat is geen probleem. ik denk dat dat vooral een keuze is waarbij je je het meest goed voelt, en wat het gemakkelijkste is
hebben jullie mss voorbeelden van jullie uitnodigingen?
Wij maken maar één uitnodiging waarop staat in welk gemeentehuis en welke kerk we trouwen. We vermelden erop waar onze receptie en avondfeest doorgaat (dezelfde locatie) en steken er dan kaartjes bij of de mensen op het avondfeest of de receptie verwacht worden.
Kunnen jullie misschien ook voorbeeldjesvan jullie kaart naar mij doorsturen, want ik geraak er maar niet uit :-)jili.de.weyer@gmail.com
Hey,Ik heb onze uitnodiging ook zelf ontworpen en heb er 2 verschillende gemaakt. Ik vind het persoonlijk iets handiger dat er zo geen extra kaartje bijzit, de kans is groot dat het er uitvalt als ze de enveloppe openen. Groetjes,Pit
Hier ook onze uitnodigingen zelf ontworpen. Wij werken ook met 2 aparte versies- 1 met enkel receptie op (nodigen u uit voor de receptie van ...u tot ...u)- 1 met receptie en avondfeest (nodigen u uit voor receptie en avondfeest vanaf...u)op beide versies staat ook plaats en uur van de kerk waar we trouwen zodat iedereen die wil, kan komen.We hebben bij vistaprint nu 10 uitnodigingen besteld om de kwaliteit van het papier te kunnen bekijken. Als het goed is doen we onze echte bestelling ook daar.groetjes
Wij hebben onze kaartjes laten drukken en werkten met verschillende versies: - Faire part (gewoon info dat we gingen trouwen en wanneer het huwelijk plaatsvond) - Suite (uitnodiging voor de volledige dag, afspraak aan ouderlijk huis) - Receptie - Diner - Dansfeest - Receptie & Dansfeest (waren 2 uitzonderingen) Omdat wij met digitaal gedrukte kaarten werkten, kwam dit zelfs goedkoper uit dan met afzonderlijke kaartjes en het voordeel is dat iedereen één uitnodiging krijgt waar alle informatie in samengevat wordt en er geen kaartjes verloren kunnen gaan... Groetjes, Veerle
Is het mogelijk om eens een voorbeeld va jullie uitnodigingen door te sturen naar rivolino@live.be?Alvast bedankt!
Graag had ik ook wat voorbeelden gehad van uitnodigingen als jullie dat niet erg vinden.Jullie mogen ze doorsturen naar wendy.mannaert@telenet.bedikke merci!