Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betekenis kousenband?

11-1-2012 16:35:28
Hey allemaal,

Ik hing daarnet aan de telefoon met een vriend en die vroeg wat eigenlijk de betekenis is van de kousenband. Daar had ik eigenlijk geen idee van en nu ben ik ook wel benieuwd. Op het internet vind ik alleen dat het de maagdelijkheid van de vrouw zou kunnen symboliseren. Kennen jullie de symboliek hierachter? Groetjes!

Lilabluestar
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1042

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik11-1-2012 16:37:12

ik weet het niet maar wil het ook wel graag weten :) dus volg het even op

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik16-1-2012 12:47:36

Ik heb hier een site gevonden waar ze verschillende verklaringen geven... mss is 1 hiervan wel de juiste... http://www.huwelijksfoto.com/blog/category/voordebruid/
Je moet wel een beetje naar beneden scrollen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...