Terug naar overzicht
Hey NatjeIk ben met mijn mama bij Anne-Sophie Smartshopping geweest in Brasschaat. Een outlet voor suitekledij en ze heeft er een heel mooi kleedje van linea raffaeli gevonden.Echt de moeite. Ze hebben heel veel kleuren en de prijzen zijn echt met enorme "korting" als je vergelijkt met een bruidswinkel waar ze ook suitekledij verkopen.Succes!An
Hallo,Wel niet regio Antwerpen, maar zeker een aanrader Maximes Couture in Aarschot.Linea Raffaeli, Oni Onik, leuke merken en leuke kleedjes!Groetjes, Sarah
Hey, Mijn mama is ook naar Anne-Sophie in brasschaat geweest. Inderdaad een aanrader.Mijn schoonmama is bij Le Chapeau geweest (wel tijdens de solden) Ze geven dan 50% op een geselecteerde collectie.Groetjes,Pit
Hey,Mijn ma en schoonma hadden geen echte suitekledij maar gewoon mooie chique kledij die ze achteraf nog konden afdragen. Mijn ma is bij Rommens in Zoersel geweest, mijn schoonma bij Inno.Groetjes
La Tiara in Antwerpen Waar ze ook mooie en betaalbare kleren hebben is in de P&C op de meir of in het shoppingcenter...