Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drie dagen achtereen postbode geweest met bestellingen :-))

11-1-2012 17:56:28
hey bruidjes

met nog 121dagen op de teller begint alles stilletjes in orde te komen
deze week zijn mijn uitnodigingen, mijn gastenboek en mijn tiara met de post toegekomen. so happy hihihi.
moet alleen nog werk maken voor : bedankingen, kledij voor mijn bruidskindjes, huwelijkskaars,misboekje laten drukken, snoep voor kindjes aan de kerk,dagplanning,en ventje moet mijn bruidsboeket nog bestellen
21jan hebben we een afspraak voor mijn ventje zijn kostuum en die voor de suite.
zo spannend allemaal

geniet allemaal nog van jullie voorbereidingen
veel liefs
natje

natje
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 635

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:24:23

Hoi!

Mijn pakketje van etsy met haarkam ligt ook te wachten in het postkantoor...spannend!
Ga het morgen ophalen...:-)

Via welke website heb jij je gastenboek besteld? Ik ben nog op zoek...

groetjes!

natje
12-5-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:32:40

spannend he !!
ik heb mijn uitnodigingen en gastenboek bij www.carta-rosa.be. besteld
je mag daar zelf kiezen hoeveel paginas u gastenboek moet zijn en wat er op de voorkant komt.
ben er heel content van

groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:46:58

leuke website inderdaad! en prijzen vallen zeker goed mee!

groetjes

Anja
23-8-2014
 Meld misbruik12-1-2012 10:43:58

Die ga ik zeker noteren om eens beter te bekijken! Dankuwel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...