Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kinderbruidskleedjes

11-1-2012 19:34:51
Hey bruidjes,
Vandaag kwam de post langs met mijn bestelling van Suitsyouwell.
Ik had er 2 kleedjes besteld voor eens te zien hoe de kwaliteit was en ook omdat we er maar niet uitkwamen welke kleedjes we nu gingen kiezen.
En vandaag waren ze er en ik moet zeggen ze zien er super uit!
Had er eerst wat schrik van omwille van de goedkope prijs, maar prijskwaliteit zijn ze dik inorde.
En we onze keuze gemaakt, het is uiteindelijk het kleedje geworden dat ik het mooiste vond.

1 bruidsmeisje heeft het al eens gepast en ze wou het zelfs al niet meer uitdoen, ze voelde haar helemaal een prinses :-)
(en heb zo'n 6 meisjes :-) en dan nog 1 jongentje)

groetjes

Jontje
20-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1230

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik11-1-2012 19:54:33

Bedankt voor de tip!

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:01:40

het is zeker een aanrader.
Ze laten u ook weten wanneer het verzonden is, en dan kloppen de 3dagen levertijd zeker.
Hier en daar is er een klein stikdraadje van de zoom dat er nog aanhangt, maar dat knip je er zo af.
Waarschijnlijk kunnen kindjes dit toch maar maximum 2 keer aandoen, want ze groeien er zo uit en ook omdat we er zo 6 moeten kopen, wou ik niet te duur gaan.

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:06:18

Groot gelijk... en ze ravotten er ook op los, dure kleren of niet, dan heb je ook minder hartpijn MOESTEN ze t stuk maken...

Ik denk dat ik daar ook bestel binnenkort voor mijn 3 schatten! Welke heb je genomen en welke leeftijden hebben de kindjes?

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:14:55

http://www.suitsyouwell.nl/meisjes/bruidsmeisjesjurken-...

http://www.suitsyouwell.nl/meisjes/kinderbolero-s/625/b...

Dit hebben we genomen, en voor het jongentje gaan we het ivoorkleurig kostuumpje nemen.

Het kleedje dat we nu besteld hadden was een 110 (gelijk aan 5jaar) en het meisje dat het vandaag gepast heeft, is 4,5 jaar. Het zat goed, ze had nog een beetje overschot, maar ik trouw maar in juli, dus daarom dat we zeker niet kleiner gaan nemen.
(we hadden nu het tussenmaatje eens genomen, aangezien we er ook van een jaar jonger hebben en 1 van een jaar ouder, dus het kon altijd dienen.)

Ik heb 2 bruidsmeisjes van 3,5 jaar, 2 van 4,5jaar, 1 van 6jaar en 1 van 11jaar.
En het jongentje is 1,5jaar.

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:21:13

Das net hetgene wat er voor mij ook uitsprong! Grappig!
Mijn meisjes zijn 6 en 1,5 tegen dat we trouwen, mijn zoontje bijna 9 tegen dan.

Welke kleur hemd doe je onder het kostuum? En strik of das?

Je bruidskindjes gaan af zijn! Chique!

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:27:37

een ivoorkleurig hemdje en ook de ivoorkleurige das.
Alle kindjes gewoon in hetzelfde, aangezien ik mijn verloofde zijn kostuum niet ken, en naar het schijnt heeft zijn jacketje een bepaalde kleur, en omdat ik die pas zal weten op de trouwdag ga ik het risico niet nemen van met een kleur te werken.

Het kleedje is echt knap we hebben getwijfeld dus dat kleedje en
http://www.suitsyouwell.nl/meisjes/bruidsmeisjesjurken-...

Maar uiteindelijk vond ik die steentjes en kraaltjes aan de rok er teveel aan. En het kleedje dat we nu hebben gekozen staat het rokje ook veel voller van.

Bij u zullen de kindjes ook wel af zijn, altijd leuk dat ze ook chique overkomen :-)

Maar merci voor het compliment, kijk in ieder geval meer en meer uit naar DE dag aangezien alles zo in zo plooi komt te vallen en er meer en meer inorde komt.

En dan wil je dat zo graag in het echt allemaal bij elkaar zien he.

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:34:22

Ik ben nog maar net begonnen met het organiseren en zoeken naar vanalles (mijn 'verloofde' heeft me dan ook nog maar met Kerstavond dè vraag gesteld, na 14 jaar!) en hij wou ineens niet meer te lang wachten...

Maar het lukt me wel!

Ben alleszins ook al benieuwd naar hoe alles er samen gaat uitzien! Succes nog met de verdere voorbereidingen!

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik11-1-2012 21:12:33

jij ook, zeker als alles op zo'n korte tijd moet gebeuren :-)
Ik ben al verloofd sinds 28 oktober 2010, dus heb tijd genoeg gehad.

In ieder geval ook nog veel succes!

groetjes

Els
27-1-2012
 Meld misbruik11-1-2012 21:42:04

Hey wij hebben daar ook besteld voor onze 2 dochters ,wij waren ook eerst wat onzeker om te bestellen en was echt zeer mooi, ook schoenen kousen en accessoires komen vandaar onze dochters zijn echt kleine prinsesjes, de oudste (bijna3) is er al maanden over aan het praten :-) onze zoon zn kostuum is hetzelfde als de papa en dus in de bruidswinkel gekocht
Linsey ik heb mn trouw op 3.5maand geregeld dus zal jou zeker lukken
Groetjes

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 9:20:07

Ik heb er even over gepanikeerd alles 'zo snel' klaar te krijgen maar nu ik ongeveer weet waar ik alles haal, en de zaal vastligt ben ik er zeker van dat het me zal lukken!

Bijna jullie beurt Els! T kort echt hè! :) Geniet van jullie dagje!

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik26-2-2012 9:59:55

Hej Jontje,

Dat jurkje dat jij bovenaan hebt vermeld, heb je daar een foto van als dat meisje hem draagt??

Ik had een super mooie besteld, maar net een maat groter was er niet meer ( en deze was redelijk krap).

Nu was ik verder aan het kijken en mijn oog viel op de jurk die ook jij hebt gekozen.

Oh, zou je er een foto van willen zenden als dat meisje hem aan heeft??

Dan heb ik er een gedacht van en dan bestel ik hem ook.

mijn e-mail adres: miss_boeckstaens@hotmail.com

Dat zou me echt super veel vooruit helpen,

Bedankt!

groetjes

Caroline

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik26-2-2012 11:06:32

Hey Caroline.

Ik zal het eens vragen aan mijn nicht of ze haar dochtertje het nog eens wil aandoen en dan een foto trekken.
Bij haar was het jurkje in het begin van het jaar iets te groot, aangezien ik pas in juli trouw, tegen dan zal het haar perfect zitten.

Ik zal het dan zeker doorsturen.

Hopelijk kan ik dit zo vlug mogelijk doen.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...