Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen met light in the box ?

11-1-2012 19:36:58
hey,
iemand al besteld via light in the box ?
ik ben vooral geïnteresseerd in de flesopeners, spiegeltjes en wijnstoppen.
Het ziet er leuk uit op foto, maar meestal is dat in 't echt anders ;-)

Nathalie

Nathalie
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1031

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik12-1-2012 11:11:47

Hey hey
Ik was van plan om via deze site te bestellen.
Maar, ik had mijn bedankjes (70 stuks), gastenboek en pen in mijn winkelmandje maar toen ik door ging naar de betaling zal ik dat ik 65! euro verzendkosten moest betalen. Dit omdat het volgens gewicht gaan. Nu heb ik mijn bedankjes via andere (nederlandse) site besteld en wou dan het gastenboek en pen toch via Light in a box bestellen omdat er zo grote korting op was en dan zouden de verzendkosten 'maar' 10 euro zijn. Maar nu kan ik niet betalen :S Had gekozen om via Home bankin' te betalen en werd dan automatisch doorverbonden voor online te betalen, wel andere site als mijn bank maar het werkte niet, mijn bank accepteerde de betaling niet of zoiets. Spijtig.
Als je met visa ofzo betaald zal wel geen probleem zijn maar ik heb geen visa.

Groetjes

carine
19-5-2012
 Meld misbruik12-1-2012 12:57:13

heb daar mijn gastenboek besteld en had het geluk dat er nu 11,12,13 januari een korting is op de verzendingskosten. Ik heb met visa betaald en heb geen problemen ondervonden. Heb via mail ontvangen dat ze het verstuurd hebben dus ben benieuwd normaal binnen 10 a 20 dagen zou hij hier zijn. Hoe vlugger je het artikel wil hoe meer je aan verzending moet betalen.

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik12-1-2012 13:53:34

@Carine: Wat leuk voor jou. Hier lukt het spijtig genoeg niet. Ga morgen nog eens proberen te betalen en als het dan niet lukt zal ik ergens anders mijn gastenboek moeten halen. Welk heb jij gekozen?

Groetjes.

carine
19-5-2012
 Meld misbruik3-2-2012 13:49:26

hier is hij aangekomen, heb wit boek met bruine roosjes maar ben een beetje teleur gesteld. staat veel tekst in het engels in. het pakje kwam ook hellemaal uit hong kong. toch een beetje een miskoop vind ik.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...