Terug naar overzicht
Hey heyIk was van plan om via deze site te bestellen.Maar, ik had mijn bedankjes (70 stuks), gastenboek en pen in mijn winkelmandje maar toen ik door ging naar de betaling zal ik dat ik 65! euro verzendkosten moest betalen. Dit omdat het volgens gewicht gaan. Nu heb ik mijn bedankjes via andere (nederlandse) site besteld en wou dan het gastenboek en pen toch via Light in a box bestellen omdat er zo grote korting op was en dan zouden de verzendkosten 'maar' 10 euro zijn. Maar nu kan ik niet betalen :S Had gekozen om via Home bankin' te betalen en werd dan automatisch doorverbonden voor online te betalen, wel andere site als mijn bank maar het werkte niet, mijn bank accepteerde de betaling niet of zoiets. Spijtig. Als je met visa ofzo betaald zal wel geen probleem zijn maar ik heb geen visa.Groetjes
heb daar mijn gastenboek besteld en had het geluk dat er nu 11,12,13 januari een korting is op de verzendingskosten. Ik heb met visa betaald en heb geen problemen ondervonden. Heb via mail ontvangen dat ze het verstuurd hebben dus ben benieuwd normaal binnen 10 a 20 dagen zou hij hier zijn. Hoe vlugger je het artikel wil hoe meer je aan verzending moet betalen.
@Carine: Wat leuk voor jou. Hier lukt het spijtig genoeg niet. Ga morgen nog eens proberen te betalen en als het dan niet lukt zal ik ergens anders mijn gastenboek moeten halen. Welk heb jij gekozen?Groetjes.
hier is hij aangekomen, heb wit boek met bruine roosjes maar ben een beetje teleur gesteld. staat veel tekst in het engels in. het pakje kwam ook hellemaal uit hong kong. toch een beetje een miskoop vind ik.