Terug naar overzicht
Intrede: het onze was the feather theme van forest gump maar yiruma - river flows in you (twilight) is ook heel mooi.Uittrede was bij ons ook Everything van Michael BubléSucces!
voor de tekst vd pastoor kan je mss hier eens kijken:http://www.renaat.be/webdoc1408.htm
Hey Evelien,Mijn intredelied zal River flows in you (Bella's Lullaby) van Twilight zijn.En ons uittredelied zal Viva la vida van Coldplay zijn.En als je opzoek bent naar mooie instumentale muziek moet je eens op google kijken bij Richard clayderman, supermooi!! Die gaan wij ook gebruiken in de kerk.Liefs, Tinneke
Hey Evelien,Wij trouwen enkel voor de wet...maar ik voorzie voor de algemene intrede van het 'volk', mijn verloofde en mezelf toch ook iets van intrede als achtergrond...en dat zal ook River flows in you worden van Twilight (ben dan ook geweldige fan...).groetjes!
Heyhey,Bedankt voor de tips! Hier ook een grote Twilight-fan trouwens, dus River Flows into You is hier ook wel een mogelijkheid maar ik vind het nogal stil, nee?@ Emy: ik heb ook al wat voorbeeldteksten gevonden maar in elk voorbeeldboekje dat ik zie, zijn die teksten anders... Blijkbaar zegt elke priester zo wat wat hij wil... Dit vind ik dus heel moeilijk!Groetjes,Evelien
Hallo!Wij gaan voor intredelied 'Dochters' van Marco Borsato en uittredelied 'We go togethter' van Grease. Sarah
wij hadden allebei een apart intredelied: sunrise van Norah Jones voor Filip en de suite en She van Elvis Costello voor mezelf (geloof me echt een kippevelliedje), uittredelied was from this moment van Shania Twain.
Hallo, Ons intredelied was "Come What May" van de film Moulin Rouge, wel de radio edition en niet de filmversie. Dit is geen intrumentaal nummer, maar wel een kippenvelnummer (voor ons toch)Het uittredelied was bij ons "Book of Days" van Enya. Heel vrolijk, tof en zeker niet alledaags.GroetjesAnnelies
this is the moment van Roger Froger.Uitrede van ons was LOVED van Kim WildeThe wedding song van Darla day, love of my life is mooi als intrede ook.