Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intredelied & uittredelied

11-1-2012 21:18:21
Heyhey,

Aangezien het momenteel een rustig moment is in de voorbereidingen, ben ik maar weer eens in ons misboekje gedoken :-).

Het zit al een tijdje bijna volledig in elkaar, alleen heb ik nog wat problemen met de teksten voor de priester (hoe kan ik nu weten wat hij wil/gaat zeggen?) en ben ik nog op zoek naar liedjes, voornamelijk een intrede- en uittredelied.

Voor het intredelied ben ik op zoek naar iets instrumentaal dat voor een echt kippevelmoment gaat zorgen wanneer het gespeeld wordt in een kerk. Iets in het genre van Pachebel's Canon in D Major maar dan misschien iets moderner :-). Voor het uittredelied ben ik op zoek naar iets vrolijks en luchtig, maar wel gepast voor een kerk (dus liever geen tralala-muziek ;-)). Ik dacht voorlopig al aan Everything - Michael Bublé.

Hebben jullie ideëen en tips?

Bedankt alvast!!

Groetjes,

Evelien

Evelien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1115

Tina
10-9-2011
 Meld misbruik11-1-2012 23:18:55

Intrede: het onze was the feather theme van forest gump maar yiruma - river flows in you (twilight) is ook heel mooi.
Uittrede was bij ons ook Everything van Michael Bublé

Succes!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 9:18:19

voor de tekst vd pastoor kan je mss hier eens kijken:
http://www.renaat.be/webdoc1408.htm

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik12-1-2012 9:54:29

Hey Evelien,

Mijn intredelied zal River flows in you (Bella's Lullaby) van Twilight zijn.
En ons uittredelied zal Viva la vida van Coldplay zijn.
En als je opzoek bent naar mooie instumentale muziek moet je eens op google kijken bij Richard clayderman, supermooi!! Die gaan wij ook gebruiken in de kerk.

Liefs, Tinneke

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-1-2012 11:21:05

Hey Evelien,

Wij trouwen enkel voor de wet...maar ik voorzie voor de algemene intrede van het 'volk', mijn verloofde en mezelf toch ook iets van intrede als achtergrond...en dat zal ook River flows in you worden van Twilight (ben dan ook geweldige fan...).

groetjes!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik12-1-2012 12:33:54

Heyhey,

Bedankt voor de tips! Hier ook een grote Twilight-fan trouwens, dus River Flows into You is hier ook wel een mogelijkheid maar ik vind het nogal stil, nee?

@ Emy: ik heb ook al wat voorbeeldteksten gevonden maar in elk voorbeeldboekje dat ik zie, zijn die teksten anders... Blijkbaar zegt elke priester zo wat wat hij wil... Dit vind ik dus heel moeilijk!

Groetjes,

Evelien

Sarah
26-5-2012
 Meld misbruik12-1-2012 17:52:24

Hallo!

Wij gaan voor intredelied 'Dochters' van Marco Borsato en uittredelied 'We go togethter' van Grease.

Sarah

Debo
17-12-2011
 Meld misbruik12-1-2012 22:07:53

wij hadden allebei een apart intredelied: sunrise van Norah Jones voor Filip en de suite en She van Elvis Costello voor mezelf (geloof me echt een kippevelliedje), uittredelied was from this moment van Shania Twain.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik13-1-2012 12:14:57

Hallo,

Ons intredelied was "Come What May" van de film Moulin Rouge, wel de radio edition en niet de filmversie. Dit is geen intrumentaal nummer, maar wel een kippenvelnummer (voor ons toch)

Het uittredelied was bij ons "Book of Days" van Enya. Heel vrolijk, tof en zeker niet alledaags.

Groetjes
Annelies

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik13-1-2012 22:27:42

this is the moment van Roger Froger.
Uitrede van ons was LOVED van Kim Wilde

The wedding song van Darla day, love of my life is mooi als intrede ook.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...