Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Check check check!

11-1-2012 22:58:42
Er staan best nog wat dagjes op onze teller, maar ik ben blij dat er weer het één en ander is klaar geraakt! In september hebben we op reis in de VS onze verlovingsshoot laten doen door twee vriendinnen van me die in Alabama wonen. Hun werkethiek en karakters lagen mij echt en de foto's waren naar mijn mening ook prachtig dus ik wou hen eigenlijk ook wel voor het huwelijk zelf. Niet zo evident, maar het is nu dan toch officieel gelukt :D Het contractje is onderweg, en we hebben nu http://www.lovestruckweddingphotography.com voor ons huwelijk!

We zijn ook onze ringen gaan ophalen, heel simpele van Traditions, en hebben lingerie uitgekozen (ivoren strapless Calvin Klein met kant en bijpassende slip). Het menu met de zaal is overlopen, mijn vriend zijn kostuum is gereed, de bijpassende dassen gehaald en er zijn een pak leuke accessoiretjes onderweg. Soms is het toch wel leuk he, die voorbereidingen ;)

Lauren
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 777

stef
1-9-2012
 Meld misbruik11-1-2012 23:57:43

Amai, dat zijn al redelijk wat voorbereidingen achter de rug, wij staan bijlange nog niet zo ver, mijn verloofde heeft haar kleed gekozen, dat ze in mei voor de 2de keer mag passen, en de feestzaal, dus hebben nog wel wat te doen

kaat
15-9-2012
 Meld misbruik12-1-2012 8:44:22

Idd al veel wekr achter de rug.
Wij hebben voorlopig enkel al de zaal en de fotograaf vastgelegd.
En ik heb vorige week mijn kleed gekocht.
Eerst volgende actiepunt is de DJ.
Maar er is nog tijd dus het zal allemaal wel loslopen :)

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 9:16:40

Amaaaaaaaai al zoveel gedaan en je hebt 3 maanden tijd meer als ik!

Ik heb... de zaal maar nog geen traiteur, de fotograaf (mijn zusje, is studente fotografie - HOE HANDIG IS DAT), kleed ga ik volgende zaterdag passen, de DJ is gevraagd maar nog geen antwoord, kleren voor de bruidskindjes weet ik wat ik wil maar wacht nog even de kleur van mijn jurk af... en dat zal het tot nu toe ongeveer zijn :)

Leuk dat jullie al zover staan!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-1-2012 11:08:24

Go Lauren! Go Lauren!
De website van de fotograaf ziet er super uit!! Ook een stijl die ikzelf heel mooi vind!!

Ik ben ook in spanning...straks men haarkam ophalen!
En heb gisteren ook een gastenboek besteld én teenslippers die in het zand 'just married' afdrukken...zo leuk allemaal!

Het is echt den tijd van men leven, al die leuke voorbereidingen!! :-)

groetjes

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik12-1-2012 11:30:38

Mijn sluier is vanochtend toegekomen :D

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik13-1-2012 8:58:16

Amai, jullie hebben al heel wat geregeld! Bij ons ligt de zaal vast, mijn kleed is besteld (komt eind april toe) enneuuh.... even denken. Oh ja, wel al een datum vastgelegd bij vzw Feniks voor de ceremonie.... en dat is het zo wat. Ik krijg bijna een lichte paniek aanval dat we nog 101 dingen te doen hebben en dringend in actie moeten schieten. Of hebben we toch nog tijd genoeg?

Grtz
Vero

Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik13-1-2012 9:54:36

Hey Lauren

Wow jullie staan al ver. Super gevoel moet dat zijn. Chill, geen stress :D
Waar heb je je sluier gekocht?

groetjes
Leslie

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik13-1-2012 10:11:41

Ik heb hem besteld op Etsy (http://www.etsy.com/shop/Diamondweddingveil?ref=seller_...
). Dat werd mij hier eigenlijk afgeraden maar hij was al besteld dus ja. Ik heb er ook totaal niks op aan te merken. Het is een heel eenvoudige sluier (omdat ik al een kanten bolero heb) tot aan de grond en hij is heel proper en zorgvuldig aan een doorzichtige kam vastgemaakt. Daar wou ik liever geen 90 euro of meer aan geven.

Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik13-1-2012 10:16:55

Ja hij is mooi hoor! Ik was ook al lang aan het denken om via Etsy eentje te bestellen, omdat ze in de bruidswinkels zo duur zijn. Ik had ook al gehoord dat de kwaliteit minder is via internet, maar nu ik jouw reactie lees moet ik het er misschien toch maar op wagen :-)
Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...