Terug naar overzicht
Amai, dat zijn al redelijk wat voorbereidingen achter de rug, wij staan bijlange nog niet zo ver, mijn verloofde heeft haar kleed gekozen, dat ze in mei voor de 2de keer mag passen, en de feestzaal, dus hebben nog wel wat te doen
Idd al veel wekr achter de rug.Wij hebben voorlopig enkel al de zaal en de fotograaf vastgelegd.En ik heb vorige week mijn kleed gekocht.Eerst volgende actiepunt is de DJ.Maar er is nog tijd dus het zal allemaal wel loslopen :)
Amaaaaaaaai al zoveel gedaan en je hebt 3 maanden tijd meer als ik!Ik heb... de zaal maar nog geen traiteur, de fotograaf (mijn zusje, is studente fotografie - HOE HANDIG IS DAT), kleed ga ik volgende zaterdag passen, de DJ is gevraagd maar nog geen antwoord, kleren voor de bruidskindjes weet ik wat ik wil maar wacht nog even de kleur van mijn jurk af... en dat zal het tot nu toe ongeveer zijn :) Leuk dat jullie al zover staan!
Go Lauren! Go Lauren! De website van de fotograaf ziet er super uit!! Ook een stijl die ikzelf heel mooi vind!!Ik ben ook in spanning...straks men haarkam ophalen!En heb gisteren ook een gastenboek besteld én teenslippers die in het zand 'just married' afdrukken...zo leuk allemaal!Het is echt den tijd van men leven, al die leuke voorbereidingen!! :-)groetjes
Mijn sluier is vanochtend toegekomen :D
Amai, jullie hebben al heel wat geregeld! Bij ons ligt de zaal vast, mijn kleed is besteld (komt eind april toe) enneuuh.... even denken. Oh ja, wel al een datum vastgelegd bij vzw Feniks voor de ceremonie.... en dat is het zo wat. Ik krijg bijna een lichte paniek aanval dat we nog 101 dingen te doen hebben en dringend in actie moeten schieten. Of hebben we toch nog tijd genoeg?GrtzVero
Hey LaurenWow jullie staan al ver. Super gevoel moet dat zijn. Chill, geen stress :DWaar heb je je sluier gekocht?groetjesLeslie
Ik heb hem besteld op Etsy (http://www.etsy.com/shop/Diamondweddingveil?ref=seller_... ). Dat werd mij hier eigenlijk afgeraden maar hij was al besteld dus ja. Ik heb er ook totaal niks op aan te merken. Het is een heel eenvoudige sluier (omdat ik al een kanten bolero heb) tot aan de grond en hij is heel proper en zorgvuldig aan een doorzichtige kam vastgemaakt. Daar wou ik liever geen 90 euro of meer aan geven.
Ja hij is mooi hoor! Ik was ook al lang aan het denken om via Etsy eentje te bestellen, omdat ze in de bruidswinkels zo duur zijn. Ik had ook al gehoord dat de kwaliteit minder is via internet, maar nu ik jouw reactie lees moet ik het er misschien toch maar op wagen :-)Bedankt!