Terug naar overzicht
ik dans ook met mijn papa alleen want ik wil op de achtergrond foto's van ons die wat passen op de tekst van marco dochters de derde dans is dan voor mijn ventje en zijn mama (als ik durf genoeg heb zal ik het zingen anders dans ik met mijn schoon vader ventje danst zowiezo niet graag en het vermijdt het conflict tussen mijn mama en stiefmama want officieel moet ie met mama dansen maar tis stiefmama die een groot deel vant feest betaald ik zou het doen papa en dochter is een speciale band alle bij mij toch ps: hier ook met ventje een gewone tegelplakker
Hallo, Als je nu na de openingsdans een "gewone" slow doet met je papa en je nu verloofde, dan man met zijn mama. En als je dan tijdens je feest, in de loop van de avond, de speciale dans met je papa doet. Bijvoorbeeld net voor het dessert (ik ken je planning natuurlijk niet, maar geef maar een voorbeeld). Voordelen:- openingsdans wordt niet ontkracht- vader-dochter en moeder-zoon kan gelijk doorgaan- papa is tevreden want hij mag een speciale dans doen met zijn dochter- je hebt nog een specialleke om de sfeer erin te houden naarmate het wat later wordt- ...Nadelen:- ik kan er geen vinden GroetjesAnnelies