Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alle tips welkom!

12-1-2012 20:41:41
Hey toekomstige bruiden en bruidegommen,

Wij trouwen op 03/08/2013 en dat hoogstwaarschijnlijk in Blanc-Fixe zaal te Drongen.

De rest van onze zoektocht moet echter nog starten, dus vandaar dat ik bij deze graag AL jullie tips kan gebruiken!

DJ, traiteurs, versiering, uitnodigingen, thema's, stijlen, ... ALLE TIPS voor een super feest zijn welkom.

Ook willen wij weten wat we allemaal moeten doen qua voorbereidingen, vanaf vandaag tot op de dag van het feest en erna.

Pleas help us ;-)

Groetjes

Lorenzo & Philippe

Lorenzo
3-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 831

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik12-1-2012 22:28:02

Hey...via onderstaande link vind je een leuke checklist terug die je eventueel kunt volgen, zo heb je al een idee van wat je wanneer het best kunt doen.

http://www.cartarosa.be/weddingplanner/checklist/organi...

Ik zie dat je wel nog tijd hebt, maar als je echt bepaalde keuzes voorrang geeft kun je best nu al opzoek gaan naar een dj, fotograaf, eventueel videograaf, een ceremoniewagen,... Maar het leukste is veel ideetjes opdoen. Heb je al een thema in gedachte voor jullie feest? Eens je dat hebt kun je al beginnen surfen naar leuke ideeën voor de uitwerking ervan enz. Hier op het forum vind je ook heel wat leuke tips om van je feest een mooie persoonlijke dag te maken...

Alvast heel veel succes en plezier met de voorbereidingen!
Geniet ervan!

Groetjes
Alessia

karen
12-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 6:04:06

Hoi,

Blanc Fixe is heel mooi. Wij gingen er normaal gezien ook trouwen, maar hebben het moeten verplaatsen omdat Blanc Fixe geen vergunning heeft. Jullie hebben nog wel veel langer tijd dan wij, maar als ik jullie was dan zou ik zeker nog eens polsen hoe het nu zit met hun vergunning!

Groetjes,

Karen

Lorenzo
3-8-2013
 Meld misbruik13-1-2012 10:09:48

Hey Alessia, bedankt voor de info. Een thema hebben we eigenlijk nog niet en ik heb ook niet zo veel inspiratie hiervoor, dus als je hierover tips kan geven, welkom!

Karen, we hadden de geruchten al gehoord ivm de vergunning van Blanc-Fixe maar volgens de Vlarem wetgeving mag de uitbaatster sowieso 12 dansfeesten per jaar geven, en 1 daarvan is in 2013 dus van ons ;-) maar alleszins bedankt voor de tip e.

Lorenzo

Lorenzo
3-8-2013
 Meld misbruik13-1-2012 10:57:16

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...