Terug naar overzicht
Mijn jurk was in november al binnen. Maar heb pas in februari afspraak om ze te gaan passen. Heb die dag ook proef voor mijn haar en dan kan ik meteen kijken hoe het er allemaal zo een beetje gaat uitzien. Zou dus al gewoon een afspraak maken voor de periode dat je wel wil gaan passen.groetjes
Hoi Jessica,Ik had ook een mailtje gekregen dat mijn jurk half januari zou binnenkomen en dat ik als ik wou eens mocht komen passen. Maar eigenlijk wil ik ook nog niet gaan omdat ik nog een paar kilo's kwijt wil en ik nu pas tegoei begonnen ben :-) maar aan de andere kant sta ik te poppelen om mijn jurk nog eens te mogen aandoen, want nu is het echt MIJN jurk. Dus ik ga toch de jurk passen, als het dan niet tegoei past, dan heb ik zeker een motivatie om goed op mijn eten te letten en tja, past em wel, dan moet ik der niemeer op letten hé ;-)Groetjes
Hey jessicaIk heb mijn jurk ook bij youniek besteld in november.Ze hebben me toen gezegd dat de jurk eind februarie ging binnen zijn, en dat ik tegen dan eens mocht komen passen. Maar de retouches werden maar bij de 2 de pas gedaan om dat ze bij hu 1x gratis zijn.hopelijk ben je hier iets mee .Groetjes Wendy
Oef blij dat te horen Wendy, Leuke datum trouwens waar trouwen jullie?groetjes
Ja onze trouw datum lijkt populair groetjes