Terug naar overzicht
Nog een paar vraagjes ivm kleding suite en bruidsmeisjes. Hebben jullie een 2 delig of een 3 delig pak gehuurd? En wie betaalt de witte hemden, doet normaal het koppel dat? Want als je ze zelf 1 laat betalen, zijn er miss die er één gaan aanhebben dat al jaren in de kast hangt, en dus niet meer zo “wit” ziet…
Voorzien jullie dat de kleur van de das afstemt met corsage & bruidsboeket?
En is bij jullie de kleur van de bruidskindjes afgestemd op kleur van het bruidsboeket en/of das van de bruidegom? (we zouden graag bv een wit kleedje hebben met ofwel een gekleurde band erin of een gekleurd vestje erop)
Ik vermoed dat we best eerst een idee krijgen over wat de bruidegom gaat dragen en dan pas beginnen na te denken over de kostuums van de suite? Want om das van de bruidegom, dassen van de suite, de corsages, het bruidsboeket en de kleding van de bruidskindjes te laten afstemmen, lijkt me toch een hele klus, niet?
Hoe doen jullie dit? Wat stemmen jullie allemaal op elkaar af?
pff, niet simpel allemaal! J
Groetjes,Sophie
Hallo, Wij hebben de kleding van de suite samen (met de suite) besproken. Iedereen was het erover eens dat alles mooi bij elkaar moest passen. De dames (slechts 3) vonden het prima om in het lang te gaan (wat ik stiekem ook hoopte) en de mannen allemaal hetzelfde pak (2-delig). Mijn kleedje was rood, en mijn toen toekomstige was in het zilvergrijs. Om ons te doen opvallen hebben wij ervoor gekozen om de suite vrij donker en sober van kleur te houden. De dames waren hoofdzakelijk zwart in combinatie met lichtgrijs. De heren hadden een antraciet kostuum (gehuurd) en allemaal hetzelfde zwarte hemd en zilvergrijze das. Het hemd en de huur van het kostuum hebben de leden van de suite zelf gekocht, de dassen hebben wij, bij afgifte van de uitnodiging cadeau gegeven. Omdat er ook verschillende zwarte hemden bestaan (net zoals er verschillende witte zijn) hebben wij gevraagd of ze allemaal hetzelfde hemd wouden aankopen.Mijn bruidboeketje was wit, de bloem in de corsage was dezelfde als mijn boeketje, witte gerbera's.Bruidkindjes hadden wij niet, maar moesten wij deze gehad hebben zou ik ze op de kleuren van de suite afstemmen. Als je niet één bepaalde kleur hebt voor de suite dan kan je ze best op jullie opstemmen.... Zoals je zelf aangeeft met een vestje of lint een accentkleur aanbrengen is ook heel mooi. Dan kan je best dezelfde accentkleur nemen als de das, je bruidsboeketje,...GroetjesAnnelies
Hey,Hier zijn de dames (mijn oma in het drie-kwart, mijn mama kort en mijn zus in het lang... , maar wel alle drie het zelfde soort paars met zwart...)Mijn bruidsboeket staat nog niet vast (ook zelfde roos-paars bloemen, of toch wit.... twijfel), zelf zie ik niet zo graag bloemen....De dassen van de mannen zijn ook dat zelfde paars (nog op zoek naar) en de corsages zullen bij mijn boeket passen....Alvast heel veel succes....Groetjes Ellen
HeyWij hebben het thema rood wit. Het bruidsboeket gaat gemengd zijn met rode witte rozen, corsages mannen witte roos . De bruidegom draagd een rode das .En de bruidsmeisjes hebben witte jurkes met rode ballarina schoentjes en rode bolloro.Veel succes nogGroetjes wendy