TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
|
13-1-2012 11:18:26
Ik heb een paar schoenen aan gehad in de bruidswinkel toen ik mijn kleed koos, maar daar zat niet echt mijn ding tussen. Ik ben ook wel een "speciaal geval" omdat ik platte schoenen wil (wij zijn ongeveer even groot en ik heb geen zin om boven mijn vriend uit te torenen). Gaan passen in bruidswinkels leek mij niet echt iets, ik had van een vriendin gehoord dat je niet altijd even veel keuze hebt en je dan soms moet laten bestellen om ze te kunnen aandoen. Dat maakt dan wel dat je je al halvelings verplicht voelt om ze te nemen... Dat je er je kleed niet gekocht hebt, daar zou ik mij niets van aantrekken. Met Brandos heb ik zelf geen ervaring, maar naar wat ik hier lees van andere bruiden kan je blijkbaar wel retourneren. Misschien een tip (ik weet niet van waar je bent): ik ben in Brussel (niet ver van het werk) bij Scott's gaan kijken, in de galerij aan de Gulden Vlieslaan (Toison d'Or), tussen de Naamsepoort en Louisa. Daar kon ik gelijk ook passen. http://www.scottsboutique.be/ Succes!
|
|
Heidi
7-7-2012
|
13-1-2012 11:58:24
ik zou me dat helemaal niet aantrekken, als je niet koopt in de winkel waar je je kleed koopt...
ik ga mijn schoenen waarschijnlijk kopen bij Noë (ook een winkel in Antwerpen), omdat ik voor gekleurde schoenen ga :)
|
|
Romina
6-7-2012
|
13-1-2012 12:38:31
Hey hey
Ikzelf ben ook van plan om eens naar Vanloock te gaan. Ik ben eerst bij Le chapeau in Bree geweest. Daar had ik een héél mooi paar aan maar véél te duur. Heb het ook gezegd dat ik erover ging nadenken. Nog bij een bruidswinkel in Weert geweest maar had geen schoenen in de winkel met hak van 8 of meer. Ze zei wel, als ik ze ergens anders kon passen kon ze ze wel bestellen voor me. Maar hier in de buurt is niks voor bruidsschoenen te passen.Dan heb ik nog via brandos besteld. 1x te smal van voor, 2de keer te groot dus maat kleiner besteld en die waren nog te groot en was geen maat kleiner. dus het online bestellen is al geschrapt hier. Je kan ze idd terug sturen zonder problemen maar is altijd zo'n heel gedoe. Als het direct de juiste zijn gaat dat wel hoor. Dus nu denk ik dat ik dus naar Vanloock ga. Is dan wel iets meer betalen maarja, we hebben toch schoenen nodig hé :p Is voor ons ook toch een uurtje rijden maar hebben we er wel voor over :D
Groetjes.
|
|
Veerle
2-7-2011
|
13-1-2012 14:06:51
Als je gekleurde pumps zoekt, zou ik naar Noë gaan in Antwerpen (tussen de Vlaamse Kaai en de Kloosterstraat)... Daar heb je pumps is alle mogelijke kleuren en telkens met verschillende hakhoogten, voor een redelijke prijs en goeie kwaliteit. Had zelf ook pumps van Noë en ben daar heel tevreden van! Groetjes, Veerle
|
|
Karen
12-5-2012
|
13-1-2012 16:48:51
Hoi, Mijn schoonzus heeft bij Van Loock in Zandhoven ook gewoon witte pumps gekocht (niet uit de trouwcollectie dus). Bij Lili Grace in Sint-Antonius - Zoersel hebben ze pumps in alle mogelijke kleuren, hakhoogtes, ... (o.a. van Noë). Mooie winkel! http://www.liligrace.be/Groetjes, Karen
|
|
Veerle
25-8-2012
|
15-1-2012 12:31:31
Hebben ze nu al veel keuzen bij Van Loock? Ik zou daar ook willen gaan kijken binnen 1 of 2 weken, maar ik vrees dat het nog iets te vroeg is?
Groetjes,
Veerle
|
|
Emilie
25-8-2012
|
19-1-2012 11:20:43
Hoi Veerle
Ik ben deze week bij Van Loock geweest. Ik had een staaltje mee van mijn stof en ik had nog de keuze tussen 4 paar schoenen.
Ik draag graag een hakje, dus bleef er nog 1 keuze over. Deze waren aan 161 euro, dit vind ik veel voor schoenen die niet 100 % mijn zin waren en die je mss maar 1x aandoet.
Ik was eigenlijk wel teleurgesteld in hun assortiment. De verkoopster zei dat ze wel al sinds midden december de collectie voor de bruidjes heeft.
Groetjes
Emilie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|