Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het gaat vooruit,het gaat verbazend goed vooruit ;-)

13-1-2012 10:25:09
Heykes,
Met nog 224 dagen op de teller hebben we nog tijd zat om alles te plannen maar ik kan toch al vertellen dat er al heel wat vast ligt.
Vorige dinsdag hadden we onverwacht een dagje vrij samen en toen gingen we eens kijken naar Wellens om eens wat ideetjes op te doen.Een uur later stonden we buiten met een volledig gepast én gekocht kostuum voor mijn lief!Mijn lief is 2 meter groot en het is niet zo evident om een kostuum te kunnen passen maar daar bij Wellens was dat dus helemaal geen probleem.De kostuums van Hugo Boss zaten hem als gegoten,raar maar waar.Enkel de broek moet nog op lengte gemaakt worden maar aan de vest viel niets meer te veranderen.Niet meer twijfelen dus en hop,kostuum gekocht:kostuum,2 hemdjes,das,gilet,'stoefferke',schoenen,riem,en oh wat was hij knap!!!!
Jammer dat we nog zo lang moeten wachten om elkaar volledig in 'trouwtennue' te zien...

Vervoer ligt ook vast:het is een huifkar geworden.We vonden dit eigenlijk een overbodige kost omdat we maar 1 straat van het gemeentehuis wonen en 2 straten van de feestzaal en als het aan mij had gelegen dan gingen we gewoon te voet.Maar omdat er een grootmoeder van 85 bij is en een hoop kleine kindjes leek het ons wel het beste om toch iets te voorzien.En voor hetzelfde geld regent het pijpenstelen die dag...dan zitten we toch droog hé!

Mijn kleedje is ook oké:het wordt door een naaister 'nagemaakt' die niets anders doet dan trouwkleren maken en dat voor bijna de helft van de prijs,goed hé!!!

Nu moet ik dus nog op zoek naar lingerie,schoenen en juwelen en dan ben ik ook 'compleet'.

Wat ligt er nog vast:
- de zaal
- de dj
- coverband La Cuenta komt op ons feest spelen
- viering is af
- zang voor tijdens de viering (vrienden van ons)
- een vriendin gaat de viering leiden
- het uur voor het wettelijk huwelijk
- getuigen zijn gevraagd

Nu dus nog:
- ringen
- uitnodigingen
- kleedjes voor onze bruidsmeisjes
- versiering
- ondertrouw

Maar het gaat verbazend goed vooruit ;-) !!!

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 689

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik13-1-2012 10:35:04

Toch leuk hé als je zoveel van je to-do lijstje kan aanvinken:-)

Killah
1-9-2012
 Meld misbruik13-1-2012 15:53:54

héy, ik trouw de week na je en het is leuk te horen dat we even ver staan
Is het aftellen bij jouw ook al volop bezig? Het lijkt nog erg lang, maar het zal er snel zijn!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-1-2012 16:38:50

Bij ons nog 237 dagen op de teller maar toch ook al veel belangrijke dingen 'afgevinkt' op de lijst...We proberen elke maand nog iets te doen :-) zo gaat het aftellen eens zo snel!!

groetjes en geniet nog van de voorbereidingen!!

Sandra

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik13-1-2012 16:39:30

Het is superleuk,vinkjes zetten ;-)
En ik denk inderdaad dat het er snel zal zijn,het lijkt nog zo ver maar toch,het gewone dagdagelijkse leven gaat nu ook al veel te snel vind ik.
En wij zijn dan nog volop bezig met grote verbouwingen aan ons huis en doe moeten af zijn tegen 1 augustus....dus onze tijd gaat nog sneller denk ik ;-)
Maar 't is plezant!!

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik13-1-2012 17:08:22

Wij trouwen ook op 25/08/2012 en hebben precies nog veel te doen.

Wij hebben:
-de zaal (weten al wat we willen eten, maar moet nog besproken worden)
-gemeentehuis ligt vast (trouwen niet voor de kerk)
-mijn kleed is gekozen en besproken met de naaister (zij gaat dit ook namaken)
-de fotograaf (is een koppel)
-kapster
-make-up
-een bh, anders kan de naaister niet aan mijn kleed beginnen
-een hoepel rok ook nodig om aan mijn kleed te kunnen beginnen.
-hartjes ballonnen
-organza zakjes voor de bedankjes
-ik heb mijn getuige al gevraagd maar mijn vriend twijfelt nog
-de uitnodigingen zijn gekozen, de tekst moet nog gemaakt worden
-de openingsdans is gekozen

verder moeten we nog een dj zoeken, maar wij hebben echt de twee meest verschillende muziek smaken die er bestaan, dus is niet zo gemakkelijk. Over vervoer twijfelen we nog, omdat we ook vlakbij het gemeentehuis en de zaal wonen. Te voet ben je er (nuchter) op 10min, hoe lang je erover doet als je zat bent, ga mijn vriend nog eens same met zijn en mijn broer testen. Voor mijn vriend zijn kostuum heb ik al wel ideetjes aangereikt maar er is nog geen schot in de zaak. Ik mag het namelijk niet mee gaan kieze, hij gaat dat met zijn beste vriend doen. En vooral veel kleine dingen moeten nog gebeuren. Maar we zitten beiden met een probleem. Mijn vriend sukkelt al een tijdje met zijn gezondheid en wil momenteel niets voor onze trouw doen. En ik moet opzoek naar ander werk, want mijn contract loopt af op 31/3, dus ik kan ook nog niet plannen hoe lang ik dan nog ga thuis zijn.

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik13-1-2012 17:29:17

Mieke,was jij dat meisje van Berlaar?
Wij hebben ook nog vele kleine dingetjes te doen hoor:geen zorgen,komt allemaal wel goed!
Kapster en make-up is ook oké,ook voor de kindjes.
We gaan ook nog een vriend vragen om te filmen...

Hopelijk is je vriend snel oké,zodat jullie nog samen kunnen genieten van de voorbereidingen!!

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik14-1-2012 17:13:27

Ik ben inderdaad van Berlaar.
Die kleine dinge die zullen we wel op tijd gedaan krijgen. En ik ken mezelf, als ik weer een tijdje niets voor de trouw heb kunnen doen, vind ik wel iets om in orde te brengen.
Een vriendin van mij trouwt 8weken voor ons en ben bruidsmeisje dus ik moet daarvoor ook nog kleren voor zoeken. En hare vrijgezellen plan ik ook, dus daar kan ik me ook nog met bezig houden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...