Terug naar overzicht
Hey Saar,Wijzelf hebben geen taart maar ik vond op www.popular-wedding-songs.com wel deze liedjes:How Sweet It Is. James Taylor Sugar, Sugar. The Archies Hit Me With Your Best Shot. Pat Benatar It's your Love. Tim McGraw & Faith Hill Ice Cream. Sarah McLachlan The Sweetest Thing. U2 Pour Some Sugar On Me. Def Leppard Thank you. Led Zeppelin That's Amore. Dean Martin When I'm 64. The Beatles Cut The Cake. Average White Band Everlasting Love. Natalie Cole Recipe for Making Love. Harry Connick, Jr. Love You Madly. Cake Only Wanna Be With You. Hootie & the Blowfish Je kan daar ook de teksten downloaden.GroetjesInge30/09/2006
Allegria (betekent "vreugde") van cirque du soleil hebben wij genomen toen het dessertenbuffet de zaal werd ingereden. Prachtig!
Hoi,Wij hebben aan onze DJ gevraagd om Les lacs du connemara te draaien.Zal een mooi effect zijn als de taart aankomt en iedereen met z'n serviet zwaait.Debra11/08/06
lacs de connemara wordt veel gevraagd ... maar er waren koppels die het absoluut niet wilden :) dus ...nummers met een opbouwende break die daarna ontploffen- marco V - simulated- faithles - insomnia en salva mea- cygnus X - orange theme- out of grace - obscura