Terug naar overzicht
't wordt zeker een mooi moment.Ik ben in december voor het eerst terug geweest, en ik zag mezelf al helemaal hand in hand lopen, onder een stralend zonnetje. Dat het nu maar vlug 5 mei is
Hey,Geniet er van!Zal zeker mé vallen! Bij mezelf was de eerste pas vorige week, en daarna zit ik steeds met zeer veel vragen, dus zeker alles vragen en stellen wat in je opkomt.... (alé is maar een tipje van een piekerend bruidje....)Veel groetjes Ellen
Zo leuk...voor mij nog minstens 2 maandjes wachten op de eerste pas en ik kijk er enorm naar uit gezien de pasjurk nog een maat of 2 te groot was...dus het kan alleen nog beter worden :-).Denk goed na over welke vragen je nog wil stellen misschien?En voor de rest genieten van het moment waar je op het trapje mag gaan staan en jezelf kan bewonderen in thé dress!!Veel plezier!groetjes!
heel leuk !!! Ik verlang ook al naar het moment om mijn kleed nog eens aan te hebben. Zou zeggen, geniet van het moment!! Eventueel nog een laatste fotoshoot nemen ;) Groetjes!
heel leuk !!! Ik verlang ook al naar het moment om mijn kleed nog eens aan te hebben.
Zou zeggen, geniet van het moment!! Eventueel nog een laatste fotoshoot nemen ;) Groetjes!