Terug naar overzicht
Hallo, Volgens mij, als je het traditioneel wilt doen, moet je de sluier voor je gezicht houden tot het moment dat je gehuwd bent. Voor de kus wordt de sluier omhoog gedaan. Je kan dit voor het gemeentehuis doen en dan voor de kerk herhalen of je kan dit enkel doen in de kerk omdat dit hier toch wel beter tot zijn recht komt.Of je de sluier de hele dag aanhoudt denk ik dat het ervan afhangt of deze in je kapsel verwerkt is of niet. Als je hem gewoon kan afdoen denk ik dat het praktischer is als je hem voor het avondfeest afdoet. Als je hem kan afdoen zal je waarschijnlijk ook foto's maken met en zonder....GroetjesAnnelies
Ik hou mijn sluier de hele dag aan, na de openingsdans doe ik hem uit en draag ik een diadeem in de plaats :-)Groetjes
Ik doe hem enkel voor de ceremonie en een paar foto's aan
ik zoek in de dag mijn sluier te dragen en 's avonds voor het avondfeest hem af te doen. ik heb savonds ook nog wel een kleine verandering aan mijn trouwjurk waardoor het anders niet mooi oogt
Hey,super bedankt van de reacties, bij de volgende pas ga ik het nog eens proberen....Mijn kathedraal sluier (draag je zoals een maria sluier, kan niet over het gezicht....)Denk eraan om hem ook enkel te dragen vanaf de ceremonie... om praktische redenen.Voor het avondfeest doe ik hem zeker uit.Veel groetjes Ellen
Ik heb mijn 'kathedraal sluier' gedragen vanaf ik de trap afkwam tot en met de tweede receptie. Ik heb hem afgedaan vóór we de zaal binnenkwamen, dus tijdens eten, openingsdans en feest heb ik hem niet meer aangedaan. De sluier valt 'praktisch' zeer goed mee hoor. Het is zó mooi en romantisch, daarom wilde ik hem ook 'lang' aanhoude. De dag erna had ik wel het gevoel dat ik hem nog aanhad :o). Nele
Hallo, Ik ga mijn sluier ook dragen tot na de tweede receptie en voor het binnengaan van de zaal voor het avondfeest afdoengroetjes,
Hey, Heel erg bedankt van de tips en ideetjes groetjes Ellen