TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caro
1-10-2011
|
13-1-2012 14:34:48
Ik vind Brown Eyed Girl een leuk en mooi nummer om binnen te komen hoor! Wat het verschil in stijl betreft, dit is volgens mij niet erg. Het is beter dat er wat afwisseling in zit. Toen wij ons lijstje met voorkeurnummers hadden doorgegeven aan onze zanggroep dan kregen wij als opmerking dat er niet te veel liedjes met hetzelfde ritme achter elkaar mochten komen. Bij ons was het dus ook afwisselend!
Groetjes
|
|
Annelies
7-8-2010
|
13-1-2012 14:37:29
Hallo, Er is inderdaad een groot verschil in stijl tussen de twee liedjes, maar in principe kan dat wel denk ik. Er is toch een kleine pauze tussen de liedjes dus... waarom niet Als jullie deze liedjes verkiezen kan dat zeker! Maar de mensen in de kerk op een bepaald moment laten klappen is niet eenvoudig. Als je een ceremoniemeester hebt kan hij aangeven dat de mensen moeten klappen en anders moet je met een paar mensen afspreken wanneer ze ze moeten klappen en zo de rest ook aansturen. Bij ons was een binnenkomen niet verlopen zoals het moest. Wij hadden een vrij lang nummer gekozen (Come What May - Moulin Rouge (radio)) en de bedoeling was dat zowel hij als ik met mijn papa binnenkwamen op dit liedje, maar helaas werd het liedje pas opgezet toen ik binnenkwam. Geen ramp natuurlijk, enkel dat we door de lange tijd van het liedje het eerder hebben moeten afzetten. Maar dit was eigenlijk het enige dat niet volgens plan verlopen was dus ik mag zeker niet klagen Groetjes Annelies
|
|
Sarah
21-10-2011
|
14-1-2012 11:47:13
Hey Jamie wie heb jij als pastoor??
groetjes en succes vandaag !! :-)
|
|
Kelly
13-7-2013
|
14-1-2012 12:01:31
Ik zou binnen komen op volgend liedje: I Loved Her First - Heartland
Maar voor mijn ventje en zijn suite nog geen idee...
|
|
Jamie
12-5-2012
|
14-1-2012 20:26:15
Hey Sarah, we hebben priester Lieven :)!
Sowieso gaan we vragen aan de ceremoniemeester, bruidsmeisje, suite, tolk,... om mee te klappen dus de rest van de kerk zal dan (hopelijk) wel volgen!
Wou ook geen al te emotioneel liedje want denk niet dat ik anders nog instaat zou zijn om de mensen te verwelkomen dus drm een happy song!
Liefs*
|
|
Sarah
21-10-2011
|
15-1-2012 20:18:18
Jamie wij hadden hem ook, en die is echt super!!!! wij hadden liedjes van Ennya bij intrede. Heb nog paar kerkboekjes als je eentje wil laat het gerust weten xxx
|
|
Jadranka
20-10-2012
|
26-1-2012 18:14:30
Ah Sarah, grappig dat ik je hier tegenkom!
Ben volop aan het rondsturen hier. Ideetjes opdoen!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|