Terug naar overzicht
de outlet van La sposa zit toch in Beveren-Leie of heb ik dit mis?
Als je bereid bent tot in Antwerpen te komen, zou ik ook zeker eens langsgaan bij Jagré! Hele mooie 'echte' trouwkleedjes die ook betaalbaar zijn.
De outlet van La Spoza in Beveren-Lei is een echte aanrader. Je hoeft geen afspraak te maken en men helpt je uitstekend!
Pierre Yves outlet in Deinze. Ik zelf ben er niet geweest, maar ik passeer daar soms. Centrum van Deinze.
Ik ben zowel in de la sposa in roeselare geweest als in de outlet la sposa in beveren leie. In alle twee goeie ervaringen gehad. Heb uiteindelijk mijn kleed in outlet la sposa gekocht. Dit moet je idd direct meenemen. Van maat maak ik mij niet teveel zorgen ik verdik praktisch niets. En met een kleed dat je besteld weet je ook dat je niet meer zoveel moogt verdikken he.
KIJK EENS IN DE RUE DE BRABANT IN BRUSSEL? DE WINKELS VAN de turken zo, magnifieke trouwjurken aan lage prijzen!!!!!! De winkels op zich zijn niet mooi, maar hebben echt wel mooie jurken!
Ik ben bij Bruidskledij Steven in Torhout geweest.Ze hebben daar ook een beetje outlet kleedjes hangen, en de max prijs voor een outlet trouwkleed is €500 en als je iets moois vindt in de suitekleedjes is het max €300 (die van mij komt daaruit en is hééééééél mooi, ik wilde toch niet in wit).Ze hebben geen hele grote keuze, maar is voor jou niet zo ver en je mag normaal gaan zonder afspraak als het voor de outlet is (ik heb wel vooraf gebeld).Sabrina (de mevrouw van de winkel) vindt ik heel vriendelijk en niet overdreven. Ze pusht niet, maar helpt wel als het nodig is.Er is dan wel niet zoveel keuze, maar het zou zomaar eens kunnen dat je er je gedacht vindt hé.En mijn ventje is daar dan vorige week ook eens langsgeweest en heeft daar ook zijn kostuum gevonden (niet uit de outlet, maar vest, broek en hemd voor €400) en kan dit nog dragen na de trouw.
Hallo,Ik heb mijn jurk (van Modeca) gekocht in de outlet van Pierre Yves in Deinze. Zeer vriendelijke dameen niks is haar teveel, ruime keuze en perfecte service . Een echte aanrader. De winkel is erg basic maar dat stoorde me absoluut niet.Alvast veel succes!!!