Terug naar overzicht
Noë Pumps !!In alle kleuren, verschillende hakhoogtes enz... en schappelijk van prijs!ze hebben oa een winkel in Antw enz, google maar eens :-)op het forum staan er ook topics over :-)
Heb je al eens gedacht aan satijnen bruidsschoenen? Deze kunnen ze verven in elke kleur die je wilt. Naar het schijnt moet je gewoon een stukje stof meegeven in de kleur waarin je je schoenen wilt, dan maken ze die kleur na en verven ze je schoenen. Dit heb ik toch zo zien staan op de website van Elsa Coloured Shoes toen ik aan het rondkijken was. Nog volgens de website gaan hun schoenen tot maatje 43.Volgens mij hebben ze deze schoenen in heel wat bruidswinkels. Je kan ook steeds via de website een verkooppunt in jouw buurt aanvragen. Hun schoenen zitten ook zalig goed, je loopt op wolkjes. http://www.elsacolouredshoes.com/
heyik heb ook gekleurde schoenen. Ik heb witte stoffen schoenen gekocht bij het bruidsparadijs in antwerpen en ze hebben die dan laten verven in de kleur van mijn trouwkleed. misschien is dat een oplossing, het kostte 45 om ze te laten verven, en dan de prijs van de schoen zelf nog bijrekenen en je hebt exact het kleur dat je wil
Deze misschien?http://www.shoebuy.com/poetic-licence-holiday-delight/3... Ik denk dat een aantal bruidjes op het forum ook shoes of prey gebruiken om hun shoes te ontwerpen...http://www.shoesofprey.com/ Veel succes ermee!groetjes
Ik dacht ook aan Noe pumps.
Hey,Mijn schoenen komen van Tsjari in Breda en daar kan je iddschoenen laten kleuren.Gewoon een stukje stof in de juiste kleur meebregen.Ik denk erover om mijn schoenen na de trouw te laten kleuren.veel succes noggroetjesAnke
Dank jullie allemaal voor al die opties! Ik denk dat ik het goedkoopste zal uitkomen als ik ze bij de bruidswinkel laat kleuren dan.Iemand ervaring met die Elsa Coloured Shoes?Anke, wat zijn zowat de prijzen voor bruidsschonen daar in Breda?Groetjes!
Met maatje 41 mag dat toch geen probleem zijn? Alle schoenmerken hebben schoenen tot maat 41 normaal hoor, heb nog nooit geweten dat ik geen schoenen kon vinden (heb ook 41) ;-). Misschien wachten op de zomercollectie? Want ik kan me wel voorstellen dat die kleur niet in de wintercollectie zit, maar vanaf februari is er de zomercollectie dus... ;-).Groetjes!Evelien
In bijna al die winkels heb je enorm veel kleurtjes tot zeker maatje 39, al een beperktere selectie voor maatje 40 en voor 41 was het bijna allemaal bruin, zwart en rood. *haalt schouders op* Misschien meer geluk in Februari, inderdaad ;)
Hey Lauren, Ik was/ben ook op zoek naar gouden pumps en in Antwerpen was het hopeloos. Meestal te hoge hak. Bij Noë hebben ze geen gouden schoenen.Iemand heeft mij de website www.shoesofprey.com aangeraden. Daar kan je je eigen schoenen ontwerpen. Super veel kleuren. Hakhoogte kiezen.Ik heb vorige week staaltjes aangevraagd en die waren er binnen de week.Ik heb nu 5 soorten goud waar ik uit kan kiezen.Ik was nog aan het twijfelen om ze via een webshop te bestellen maar ga het er toch op wagen. Je mag ze altijd terug sturen als de schoenen niet passen. Ik ga ze in februari bestellen. ALs je wil houd ik je op de hoogte hoe het verder afloopt.Groetjes,Pit
Persoonlijk zou ik wachten tot alle nieuwe collecties er staan, ik heb zelf een 40 soms 41 hangt er vanaf en koop steeds guess schoenen, vind je in verschillende winkels hebben leuke kleuren of ook gewon zwart + ze hebben ook een online website waarop je kan bestellen.Veel succes alvast met je zoekactie!
Ik heb schoenen van de rainbow collection, ik ga ze gewoon wit laten. Mijn schoonzus trouwt volgend jaar, dan ga ik mijn schoenen laten verven in de kleur van mijn suitekleed. Ik vond gewoon dat die schoenen zaaa-lig zaten, net of ik sloefkes aanhad
Hey Lauren, Ik heb mijn gouden schoenen vandaag besteld bij een winkel de dansschoenen verkopen. Robics in Antwerpen.Ik heb het model, kleur, hoogte hak, vorm hak, zool allemaal kunnen kiezen.Levertermijn was 3 weken. Prijs + - 130euroIk wacht geduldig af nu Groetjes,Pit
Ik heb schoentjes gevonden op La Redoute!! http://p-media.laredoute.fr/Product/EUHDPICTURES/6/0/6/...
Oooh...heel leuke schoentjes!!! :-)