Terug naar overzicht
Mooi gastenboek! Ik heb er gisteren toevallig ook naar zitten kijken. Kben nog aan het twijfelen :-)
Veel keuze vond ik :-)! Heb lang gezocht op veel verschillende websites...Ik vind dit een hele leuke website trouwens...allemaal zo kleine leuke spullen!!groetjes
Ja, inderdaad! Verleidelijk om veel te kopen... Er zitten al enkele dingen in mijn wenslijstje...Groetjes
Hey Sandra,Ik heb de kledinghanger besteld. Ik heb wel mrs.. (achternaam toekomstige) genomen als opschrift! Zeer mooi! Echt in orde!groetjes!Linde
Hey Linde,Oh, leuk te lezen dat het mooi is!!Ga de mijne één dezer ook bestellen dan...Heb je douanekosten moeten betalen op je pakje (bovenop de normale verzendingskost)?groetjes!
Het bedrijf van mijn toekomstige heeft ook een afdeling in New York. Ik heb verscheidene zaken besteld bij Etsy en telkens bij die afdeling laten afleveren. Wanneer al de zaken zijn aangekomen gaan ze dat verzenden als cadeau en dan nog zal zijn de kostprijs voor het bedrijf zijn. Dus kan je er niet mee helpen..Linde
hey, zo een gastenboek was ik nog aan het zoeken. bedankt voor de tip!