Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema huwelijk

13-1-2012 23:27:01
Hey iedereen,

Wij trouwen op 12/05/2012. Graag zou ik "lente" als thema nemen. Maar ik ben niet zo creatief... Iemand tips of ideeen voor tafelnamen e.d. Ik had zelf al gedacht aan bloemen die dan in bloei zijn, maar heeft er iemand nog andere iedeen. Ook zijn wij zelf heel sportief (we fietsen en wandelen heel graag) mss kan dit er ook in verwerkt worden.

Alvast bedankt!!!!

Sylvia & Kristof

Sylvia
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 637

natje
12-5-2012
 Meld misbruik14-1-2012 8:12:48

hey sylvia
mooie datum

ideeen voor tafelnamen :

de lentemaanden van het seizoen.
mits jullie graag gaan wandelen en fietsen miss de bossen of streken waar jullie al geweest zijn.
of insekten bv vlinders,bijen,
verschillende lentebloemen

hopelijk ben je hier iets mee

groetjes

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik14-1-2012 10:39:48

Hoi,

Die bloemen zijn wel leuk, zet een mooie vaas met dat soort bloemen op de tafel en geef elk koppel dat daar moet zitten ook een zelfde bloem. deze kunnen ze dan mee in de vaas steken als ze zitten.

Dieren zoals vlinders, maak kleine vlinders en verspreid deze over de tafel. Elke tafel een andere kleur of elke tafel een ander diertje.

Foto's van plaatsen waar jullie al geweest zjn met de fiets, of van jullie leukste uitstapjes. Want wij ook heel leuk vonden was hier puzzels van laten maken. Maar dan neem je best puzzels waar de mensen goed het verschil kunnen zien. Aan de ingang hangen dan voorbeelden van alle foto's waar de mensen al een idee kunnen opdoen van welke foto zij vervolledigen. Dan op de tafels liggen er al enkele stukjes aan elkaar en dan moeten de mensen hun fotostukje er extra bij aanhangen. Als iedereen dan zit zijn alle foto's af.

Veel succes in elk geval!

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik15-1-2012 21:46:34

Bij lente denk ik spontaan aan :

zwaluw, kuikentje, fazant, nachtegaal, koekoek, reiger, konijn, hert, vos, muis, egel, wasbeer, kikvors, slak, rups, vlinder, lieveheersbeestje, schildpad, kalf, lammetje, veulen, paddestoel, krokus, narcis, madeliefje, magnolia,...

Jill
10-8-2012
 Meld misbruik19-1-2012 16:40:58

wij trouwen op 10augustus en wij hebben het thema vlinders! oooh zoooo mooi ! hihi

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...