Terug naar overzicht
Heb eens gezien met een ketting rond hun nek, vond ik heel leuk. Of elk aan een beertje dat ze vasthouden. Vasthangen aan hun mandje. Vasthangen aan een bloemetje. Wat is jullie thema? Misschien kan je daar dan mee spelen. Ik geef ook de ringen eerst aan mijn papa. Hij geeft ze dan in de kerk aan mijn zus, die ze dan naar voren brengt.Groetjes, Vicky
ik ben aan het denken om dat wij de kleuren van tiffany's gaan nemen om ze elk een mini kadootje mee te geven a la tiffany's dat we dan vanvoor opendoen en dat ze dus zo een kadootje geven aan het bruidspaar.
Kijk eens op www.deviltenbruid.nl Wij hebben ook 2 kindjes(meisjes)en op die site hebben ze aparte ringkussentjes, dus een kussentje per ring.En ze zijn heel kleurrijk,niet zo cliché in't satijn enzo...Ik heb er daar besteld,ze zijn niet duur en de levering was heel snel en helemaal niet duur(3 euro denk ik naar België).En zo kunnen onze dochters elk een kussentje dragen!!
Ben even snel op de site gaan kijken en onder het onderdeel 'ringkussentjes' staan ook de kussentjes die al verkocht zijn.Wij hebben de kussentjes met het groene en het roze vogeltje...
Hey, bij ons is ook alles de revue gepasseerd beertjes ringroos 2 kussentjes maar onze kindjes zijn disneyfan dus is het uiteindelijk een groot ringkussen geworden dat ze samen dragen met daarop mickey en minnie als bruidspaar, nu kijken ze er nog meer naar uit om de ringen te brengenGroetjes
Hey,Ben kijkje gaan nemen op de website en staan idd leuke dingen op. Ik liet dit zien aan ons oudste zoontje en da was al van 'da draag ik ne zenne!' :-) is dus nen echte jongen. Maar het idee met elk een ketting met een ring rond hun nek is wel leuk! Bedankt voor de tip Vicky!
Bij ons worden het twee 'me to you-beertjes'. (Die bestaan ook in bruid en bruidegom versie.) Elk kindje komt één beertje afgeven.