TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
25-5-2012
|
14-1-2012 11:16:59
Dat probleem hadden wij ook. Eerst zag ons schema er zo uit: 10.30 Suite arriveert - glaasje drinken 11.30 Wet 12.30 Kerk +- 13.30 - 14.00 Einde misviering - foto's aan kerk (kindjes van mijn klas komen dus dat zal wel even duren) 16.30 Receptie
Tussen 14.00 en 16.30 gingen wij dan foto's trekken, de suite zou dan al naar de zaal gaan. Omdat we vonden dat ze daar dan ook maar zitten te zitten en het een grote kost er bij is, hebben we besloten om VOOR alles onze foto's te gaan trekken. Eerst was ik er enorm op tegen om foto's te trekken voordat we ons eigenlijke ja-woord gezegd hebben, maar aan de andere kant heb ik nu een gerust gevoel. Terwijl we foto's trekken, moeten we ons geen zorgen maken dat er een receptie moet starten en dat we er op tijd moeten zijn.
Ons nieuwe schema ziet er zo uit: 10-12.00: Wij gaan foto's trekken 12.00: Suite arriveert - wij komen ongeveer terug 13.30 Wettelijk huwelijk 14.30 Kerkelijk huwelijk 15.30 à 16.00 Einde mis, foto's aan kerk 17.00 Start receptie
Hopelijk ben je hier iets mee.
Groetjes, An
P.S: de suite was ook wel blij met het verschuiven van de uren, anders moesten soommigen al om 7.00u bij de kapper zijn om alles rond te krijgen ...
|
|
Imke
31-3-2012
|
14-1-2012 11:20:31
Bij ons gaat de familie naar de zaal al.
Planning:
11u trouw
12u-14u: familieonthaal in onze zaal (gebak en koffie, want het is middag dan). Wij nemen intussen foto's
Vanaf 14u: receptie
Enzovoorts
|
|
Evelien
4-8-2012
|
14-1-2012 12:37:51
@ An, vind ik een héél goed idee, ga ik ook eens voorleggen. bij ons komen er ook veel vrienden van ver, en die gaan ook voor ons 'chauffeuren' :) voor de misviering, wat zou betekenen dat ze bij ons al zouden zijn van in de voormiddag tot 's avonds , als we ze dan ergens moesten laten wachten tot het avondfeest was dit inderdaad niet optimaal ! fijne tip ! groetjes
|
|
Karen
12-5-2012
|
14-1-2012 13:21:14
Hoi,
Wij vonden de broodjes die door de feestzaal worden aangeboden ook nogal duur. Wij hebben bij een brasserie in de buurt van de feestzaal gevraagd of het voor hen OK is dat onze suite daar iets komt drinken tussendoor. Bij ons eet de suite daar ook ineens soep en een broodje. Dan komen we véél goedkoper uit. En zo hebben ze toch iets gegeten onder de middag.
Groetjes, Karen
|
|
Jili
12-5-2012
|
14-1-2012 16:54:20
Hoi,
Bij ons gaat de suite na de kerk wel al naar de feestzaal. Zij krijgen daar dan een lichte lunch en hopelijk bij mooi weer kunnen ze wat in de tuin gaan zitten babbelen terwijl wij foto's gaan laten maken. Ik heb me al dikwijls afgevraagd "gaan die mensen hun niet vervelen?????", maar mijn ouders zeiden dat ze dit wel leuk zouden vinden zodat ze er een hele dag mochten bijzijn en als je met zo een grote groep samen bent dat het altijd leuk is...
Groetjes
|
|
Caroline
12-5-2012
|
15-1-2012 8:05:52
Bij ons gaan we na de trouw op het stadhuis, met zijn alleen een broodje eten bij mijn schoonmoeder thuis. Wij gaan dan foto's nemen, en de mensen kunnen dan rustig bij mijn schoonmoeder blijven (de meesten kennen elkaar, dus dat is geen probleem)
we zijn er nog niet helemaal uit of we foto's willen nemen met de familie? hoe pakken jullie dit aan? hoeveel tijd voorzien jullie? en wie wil je op de foto?
|
|
Mieke
25-8-2012
|
16-1-2012 10:56:01
Wij gaan na het gemeentehuis in de zaal broodjes eten. De suite kan daar blijven terwijl wij gaan foto's maken. Onze ouders en mijn vriend zijn meter met haar man hebben een B&B 2km van de zaal geboekt, zij gaan dan snel hun gerief weg brengen. We hebben ook wat werk voor hen voorzien. We gaan de zaal zelf met ballonnen versieren, maar om te voorkomen dat ze al plat zijn bij het begin van het avondfeest (moesten we ze de dag voordien opblazen) laten we dit door de suite de dag zelf doen. En de suite vond dit een leuk ideetje en als ze snel klaar zijn, kunnen ze nog in de tuin gaan zitten.
|
|
Vicky
7-7-2012
|
17-1-2012 22:01:51
Allemaal heel leuk, maar het probleem bij ons is dat het niet enkel de suite was, anders was het inderdaad snel opgelost. maar omdat ook heelm veel mensen van de familie en vrienden van ver komen is de vraag wat daarmee te doen en moeten we dan niet iedereen houden? Anders is het mss ook niet eerlijk tegenover de mensen die dichtbij wonen van vb dezelfde kant van de familie. Pff moeilijk allemaal zene! Kdenk dat ik ze nog best gewoon hun eigen plan kan laten trekken. Ik denk dat we zo het minste kans op zever hebben ;-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|