Terug naar overzicht
Ik ga dit even volgen want we willen waarschijnlijk ook naar Malta als huwelijksreis (Mooie datum BTW)
hahaha inderdaad
Westin dragonara is leuk hotelleke en goed gelegen... Malta is heel erg leuk, deden wij 2 jaar terug!! ENJOY!!!! x
Ziet er inderdaad een leuk hotel uit, komt zeker op de lijst van mogelijkhedendank je
Wij hebben Seabank geboekt onlangs (voor augsustus-): de commentaren die deze kreeg op de reiswebsites zagen er goed uit en zo en volgens de mevrouw van het reisbureau was het wel een goed hotel (dat schijnen ze allemaal te zeggen maar de mevrouw van ons reisbureau is een vrij rechtuite al een aantal keer ervaren dat haar advies best goed is). Nu hopen dat alles vlot verloopt he, geen vulkanen of zo zoals een paar jaar terug en dan genieten hé. Een voor/nadeel aan Malta: het zijn bijna altijd avondvluchten: dus de eerste dag verlies je. Nu deze verlies je altijd want ej bent moe en zo en nu zal je wel rustig aan kunnen vertrekken. Onze vlucht gaat tegen zeven uur s avonds en kennelijk is dat bij Malta héél vaak het geval.
Hey,Ben 7 jaar geleden in Malta geweest, dus het hotel weet ik niet meer :) maar ik vind het wel een goeie bestemming voor een huwelijksreis! Tip, ga ook eens naar de kleine eilandjes Gozo en Comino...Veel plezier!
Als reisagent heb ik vorig jaar een 15-tal hotels op Malta bezocht. Mijn absolute favoriet was het Hilton hotel. Misschien iets duurder dan de andere hotels maar kwalitatief onvergelijkbaar met de andere hotels. Heel mooie kamers, goed gelegen bij een mooi centrum, heel lekkere keuken etc. Zeker voor een honeymoon mag het toch iets meer zijn :-)