Terug naar overzicht
ceremonie van het huwelijk in elkaar stekenovernachting verre gasten (indien van toepassing)kappermake-upeventueel save-the-date kaartjesgastenboekenveloppendoosspeechballonnen (eventueel)verlof tijdig aanvragen op jullie werkbruidstaart (als die niet door de zaal voorzien wordt)dagplanning opmakengetuigen gevraagd?bedankjes voor kindjes (vb aan de kerk)locatie voor eventuele fotoshoot kiezenNet gezien: nog 6 maandjes vandaag voor jullie. Kriebelt het al een beetje?GrtzCindy
hehe ja begint serieus te kriebelen inderdaad make up, kapper, gastenboek, enveloppendoos, verlof, save the date kaartjes en misboekjes zijn ook reeds af, had ik dus nog niet op mijn lijstje gezet :-)bruidstaart is voorzien in de zaal en locaties voor fotoshoots zijn ook okcadeautjes voor kindjes aan de kerk moet ik wel nog doen en nog een heleboel andere decoratiezaken (naamkaartjes, uitwerking tafelthema, ...)hoe meer je nadenkt hoe meer je wel vind om te doen héJullie maar een kleine 5 maand meer nu begint het toch snel te gaan niet?grtzIsabel
Correctie: kleine 4 maand. En ja, het kriebelt hier al fameus.We zijn weer in actie gekomen en hebben ook weer één en ander geregeld.Komt nu wel sneller dichtbij.Nog 111 dagen, bijna uit de 3dubbele cijfers (bangelijk).Succes nog hé