Terug naar overzicht
Is dat boutique couture in Sint-Niklaas ?
ja, in de Kapelstraat.
Ik ben er ook geweest ze heeft echt pareltjes he, was ook de eerste en enige winkel die ik gedaan heb ben ook tevreden, ze zegt ook haar mening en pusht niet vind ik, ik ben ook een blij bruidje
Voor mij is het budget ook belangrijk ,en dat ze hun mening zeggen zonder te pushen.Hebben jullie een afspraak gemaakt ?Wil er zeker eens een kijkje nemen .
Bij mij was het ook de eerste en enige winkel!Ik was toen zonder afspraak eens gewoon gaan kijken...Maar bij de bedoeling om gewoon te gaan kijken bleef het dus niet!Ik had het kleed aan en heb het direct opzij laten hangen.
Ik had wel een afspraak, dan ben je toch zeker dat je tijd genoeg hebt .als je belt kan je er in dezelfde week nog terecht .en voor mijn kleed hoef ik niet lang te wachten, binnen de 2weken is het klaar en kan ik het meenemen.veel succes met de verdere voorbereidingen.
Aangezien ik op dit forum heel goede reviews lees en zelf ook niet teveel budget heb, denk ik dat ik binnenkort ook maar eens langs ga :) Hopelijk hebben ze ook modellen voor vrouwen met een maatje 42 :)
Dorien,Ik heb zelf maat 40 en er was keuze genoeg in maat 42 ook.Veel succes
Ik heb er mijn goesting gevonden ,was een schot in de roos !Dacht dat de zoektocht 'hels' ging worden ,maar goh , had nooit gedacht dat ik bij de eerste winkel mijn jurk zou vinden .De verkoopster was superlief , en het is daar idd ook budget vriendelijk .