Terug naar overzicht
Wonderbra en Calvin Klein hebben stevige modellen. Je kan die ook gewoon in je kleed laten naaien. Verder zou ik er me ook niet echt zorgen over maken, zo'n kleed zit meestal wel vrij stevig vast ;)
Ik heb er deze week eentje gekocht van Simon Perèle. Hangt er ook wat vanaf wat voor maat je hebt. Ik heb de indruk dat je met een kleinere cup wel terecht kunt bij Wonderbra of Calvin Klein, maar met mijn D-cup vind ik daar vaak niets.
Hoi, Ik ga kijken bij Chantelle, een goed merk en ook voor alle cups erg goed vind ik (heb zelf een ruime c dus is best belangrijk) Succes!
Ik heb een F-cup, dus was eigenlijk op voorhand al lichtjes panisch dat ik geen bh ging vinden. Maar ik ben gewoon naar mijn vaste lingerie winkel gegaan. Daar hadden ze een heel goede lijn van Simone Perlé die ze indien nodig konden aanpassen en ik had bij de eerste bh al prijs (wat normaal nauwelijks gebeurd).Voor de zekerheid heb ik me wel een leuk wit kleedje gekocht voor op het avondfeest waar ik een gewone bh kan onder aandoen en vrij in kan bewegen. Maar dat is mijn (nood)oplossing. Ik denk gewoon ook dat ik daar makkelijker in zal kunnen dansen (zonder mijn kleed te beschadigen) en niet iedereen wil zijn 'trouwkleed' uiteraard al zo snel inwisselen voor iets anders.
Svelta in Deurne is een aanrader.Ik heb daar vorige maand een bh gekocht ook van Simone Pérèle.Groetjes,Sonja
Mijn bruidslingerie is van Prima Donna :-) Ik had ervoor ook al eentje van dat merk gekocht en die is me héél goed meegevallen. Prima Donna richt zich ook wel op de vrouwen met de iets zwaardere borsten.
Mijn lingerie zal van Marie Jo zijn. Degene die ik wil heb ik nu in het zwart en die zit super,dus ik ga dezelfde halen in het wit. Altijd super tevreden van dit merk.Groetjes Anneken
Mijn bh kwam van de bruidswinkel en was van Poirier. Als het model goed is, maken ze luskes aan je kleed waar je je bh door moet steken zodat deze niet kan komen piepen! Groetjes Hanne