Terug naar overzicht
zelfde hier, 15 collega's waarvan 3 single : zij spreken vooraf af en komen dan samen naar het feest. Misschien zijn ze wel verveeld met de idee dat ze naar iemand op zoek moeten gaan om mee te gaan ??
Dag Katia,bedankt om te reageren. wat schijrf jij dan op de uitnodiging van de single collega's?
hoi,Wij hebben gewoon de naam geschreven 'met partner'. Voor de meesten is dat wel duidelijk dat het eigenlijk over een eventuele vaste partner gaat, hoor.Groetjes,Carine
Hallo,Ik heb voor een aantal single collega's enkel de naam van de collega erop gezet. Ik weet dat ze momenteel geen vaste partner hebben en ik zou niet graag hebben dat ze met een totaal onbekend iemand komen om dan maar niet alleen te komen!Groetjes Mireille01-09-2006
Ik sluit me aan bij Mireille: ik heb ook 1 single collega. Op haar uitnodiging heb ik gewoon en alleen haar naam geschreven.Katrien30/9/2006
Hey,wij hebben ook een paar vrienden die single zijn en hebben enkel hen uitgenodigd. 't Zijn nogal flirters en ik zou niet willen dat ze met de één of andere 'straatkat' langskomen op ons huwelijk. Maar ze kennen de rest en zullen zich dus zeker niet eenzaam voelen.Groetjes,Lieve
HeyIk schrijf ook enkel de naam van de persoon, zonder met partner erbij. We nodigen ook zo enkele vrienden uit die single zijn, maar af en toe een weekske iemand hebben. Tis neit de bedoeling dat ze met het lief van de week afkomen, enkel als het serieuzer zou zijn.GroetjesVicky09.09.06