TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
1-6-2013
|
15-1-2012 16:29:48
Hey sarah,
Wij zijn ook nog op zoek naar een betaalbare cateraar. Zou je mij de naam kunnen geven van de cateraar waar jij mee gaat werken?
Groetjes
|
|
Eline
7-7-2012
|
15-1-2012 17:35:58
Dat zijn toch wel heel dure prijzen, 10.000 euro.... Dat is meer dan onze zaal en catering samen. Wij trouwen in het Maaltebruggekasteel in Gent, en dat is echt een heel stuk goedkoper. Wij hebben vooral in Gent gekeken, in jouw regio ken ik geen zalen, maar ik zou toch nog een eindje verder zoeken. Kijk ook naar hoeves en kampeerverblijven, daar zitten soms ook verrassend mooie zalen tussen.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
16-1-2012 14:00:26
Hallo,
Wij hadden OC Rooierheide in Diepenbeek. Een hele mooie, moderne, goedkope zaal. Ik dacht dat het nu 500 euro was voor de zaal, dus dat valt goed mee. Maar ik denk dat dit niet echt bij jullie in de buurt is, maar ik geef het maar mee!
Groetjes Annelies
|
|
Sofie
23-6-2012
|
17-1-2012 14:15:36
Hey Sarah, De kapel in Merksplas is echt een mooie locatie! Je bent er vrij van brouwer en catering en de huurprijs bedraagd €1000 geloof ik. Groetjes, Sofie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|