TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Britt
23-6-2012
|
15-1-2012 17:41:34
Bij ons komen er mensen om 21u voor het avondfeest en die krijgen nog een dessertenbuffet en gwn dansfeest, maar er wde ook ng snacks voorzien. Zoals tipzakjes met frieten en broodjes. Wij zetten gewoon op de uitnodiging: wij nodigen u uit op ons dessertenbuffet en het avondfeest. alè denk da we da zo gaan vernoemen. In jullie geval zou ik gewoon zetten:u bent uitgenodigd op de receptie met aansluitend het dansfeest. Dan wetn de meeste wel dat er hapjes worden vrzien. En dat ze wel thuis iets moeten eten. Maar ik denk dat de bruidjes dat al getrouwd zijn of die hun uitnodigingen al af hebben u beter knn helpen.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
15-1-2012 19:36:23
Hoi,
Bij ons voor de avondgasten ook receptie, frietjes met stoofvlees en dessertenbuffet... Wij gaan 'huwelijksparty' vermelden op de uitnodiging...zo weet iedereen dat het geen klassiek diner aan tafel is :-).
groetjes
|
|
Silke
6-10-2012
|
15-1-2012 19:53:07
Ikzelf zou dat niet meer iets voor de kleine honger noemen, ook nie boor de grote maar ik denk als je al gegeten hebt voordien dat het wel teveel zou worden...onlangs ook zo een receptie gehad, voordien neit gegeten maar achteraf toen we thuis waren ook niet meer hoor! Min 8 hapjes en dan nog broodjes, burgers en frietjes! Vult toch wel al een beetje eh! Ik zou iets vermelden als dansfeest met uitgebreide receptie en hapjes! Of dansfeest met walking dinner. Of iets creatiever zoals vb: er is niet enkel een dansfeest met wijn maar er zullen ook voldoende hapjes zijn! (echt poetisch ben ik niet aangelegd maar iets in die aard kan wel duidelijk zijn)
|
|
Veronique
24-8-2012
|
16-1-2012 10:55:21
Bedankt alvast voor de reacties, waarschijnlijk maak ik me druk om niets, maar heb altijd schrik dat er niet genoeg zou zijn of dat mensen zouden honger hebben. We hebben alvast voor woensdag nog eens een afspraak met de feestzaal om alles eens goed te bespreken, dan is dit al een kopzorg minder. Gelukkig zijn de uitbaters enorm soepel in die dingen en komen ze zelf nog met ideetjes af. @Silke, je kan beter rijmen dan je denkt hoor. Ik vind het een leuk idee op die manier.
|
|
Evelien
25-8-2012
|
24-1-2012 10:56:25
Hallo allemaal,
Ik zat met hetzelfde probleem. We vragen ook enkel de dichte familie en onze beste vrienden voor het eten en de rest komt om 21u30. zij krijgen een aparte receptie en er is als midnight-snack verse pizza. Dus ik zou ook willen duidelijk maken dat het meer is dan naar de "party" te komen...
@ silke: ik vind dat rijmpje ook zeker niet slecht hoor! Daar zou ik wel voor durven gaan...
ik vind dat echt niet gemakkelijk, die woordj-keuze!
Oh Veronique, jullie trouwen de dag voor ons! ;-)
|
|
Veronique
24-8-2012
|
24-1-2012 12:17:06
Oh ja ik zie het :-) Hoe zit het met jullie voorbereidingen? Want eigenlijk is het best nog een tijdje en denk ik dat ik de voorbereidingen beter wat kalmer aan doe, maar ik kan het mij niet laten! Ik zit steeds vanalles op te zoeken, wijtrouwen.com staat gewoon iedere dag open... En langs de andere kant panikeer ik soms zelfs. Hadden we al niet meer moeten geregeld hebben enzo.... Man man, wat gaat dat zijn een paar weken voor we trouwen ;-)
|
|
Evelien
25-8-2012
|
24-1-2012 15:12:20
Wel, ik ben ook zo hoor. Bij ons is enkel de feestzaal gereserveerd en de huwelijksreis geboekt, de rest moet nog gebeuren. Oh ja, het gemeentehuis is natuurlijk ook al in orde. Nu ben ik volop aan het kijken voor de uitnodigingen en voor een trouwkleed. Vooral dat laatste is wel dringend, als ik zo mijn (reeds getrouwde) vriendinnen mag geloven. Maar ik weet dat als ik gewoon afwacht ik nog zenuwachtiger word. Ik heb liever alles (bij wijze van spreken) binnen een maand al in orde, dan dat ik alles op het laatste nippertje moet doen en dus voor problemen kom te staan. Er komt wel wat bij kijken, vooral wij hebben een zoontje van 8 maand, dus tegen dan 15 maand en daar moet ik ook vanalles voor regelen (zoals opvang door iemand die ik genoeg vertrouw, maar toch niet is uitgenodigd voor de feest , moeilijk zenne) Pfff, zenuwen!!!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|