Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen vistaprint

15-1-2012 18:48:33
Hallo allemaal,

Ik heb eindelijk onze uitnodigingen opgeladen op vistaprint. We kiezen voor hele eenvoudige uitnodigingen, met een zwart-wit tekening op de voorkant en de tekst op de achterkant, en zouden dit graag laten afprinten op linnen. Ik weet alleen niet of het papier zwaar genoeg is zodat het niet doorschijnt. Heeft iemand dit al gedaan en zo ja, wat is jullie ervaring?

Bedankt voor jullie advies!
Kristien

Kristien
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1374

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik15-1-2012 20:23:00

Dag Kristien,

Wij hebben ook onze uitnodigingen gemaakt via vistaprint en gekozen voor linnen papier. Het papier is zeker zwaar genoeg en helemaal niet doorschijnend. Het is heel dik papier, met precies een geweven structuur in. Je moet zeker niet twijfelen, het is écht prachtig!

Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik16-1-2012 19:39:37

Dag Sylvia,

Bedankt! Ik heb alles opgeladen, en ga deze week de bestelling definitief maken. En dan wachten op het resultaat:)

Sarah
1-6-2012
 Meld misbruik16-1-2012 19:52:08

Ik zat net met de zelfde vraag.
Had naar vistaprint gemaild maar kreeg niet echt antwoord op de vraag.
Dus dank je wel..

Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik17-1-2012 14:33:11

Ik heb zonet onze uitnodigingen besteld, we zouden ze volgende week moeten hebben dus dan kan ik ook getuigen of het mooi is. Nu ja, mijn moeder, want ze komen bij mijn ouders toe aangezien wij in het buitenland wonen:)

Sarah
1-6-2012
 Meld misbruik24-1-2012 11:29:15

Laat iets weten.
Heb de mijne ook besteld, maar heb toch een beetje schrik of alles lukt...

Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik28-1-2012 11:00:41

Mijn moeder heeft alles toegekregen en gezegd dat ze mooi zijn, alleen is de tekst een beetje klein geschreven, dat vond ik inderdaad moeilijk in te schatten... Ze heeft er doorgestuurd met DHL om hier uit te delen, morgen zal ik ze zien en laat ik jullie zeker iets weten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info