Terug naar overzicht
Dag Kristien,Wij hebben ook onze uitnodigingen gemaakt via vistaprint en gekozen voor linnen papier. Het papier is zeker zwaar genoeg en helemaal niet doorschijnend. Het is heel dik papier, met precies een geweven structuur in. Je moet zeker niet twijfelen, het is écht prachtig!
Dag Sylvia,Bedankt! Ik heb alles opgeladen, en ga deze week de bestelling definitief maken. En dan wachten op het resultaat:)
Ik zat net met de zelfde vraag.Had naar vistaprint gemaild maar kreeg niet echt antwoord op de vraag.Dus dank je wel..
Ik heb zonet onze uitnodigingen besteld, we zouden ze volgende week moeten hebben dus dan kan ik ook getuigen of het mooi is. Nu ja, mijn moeder, want ze komen bij mijn ouders toe aangezien wij in het buitenland wonen:)
Laat iets weten.Heb de mijne ook besteld, maar heb toch een beetje schrik of alles lukt...
Mijn moeder heeft alles toegekregen en gezegd dat ze mooi zijn, alleen is de tekst een beetje klein geschreven, dat vond ik inderdaad moeilijk in te schatten... Ze heeft er doorgestuurd met DHL om hier uit te delen, morgen zal ik ze zien en laat ik jullie zeker iets weten!