Terug naar overzicht
Heylah wij hebben Guy de Locht, hij maakt de foto's en zijn collega filmt het gebeuren ga maar eens op de site kijken www.video-foto-service.be zeer vriendelijke man, je kan hem hier ook op de site vinden. Veel succes xxx
Hallo, Wij hadden ook Guy De Locht. Hij heeft de foto's gedaan en zijn collega de video; Wij zijn echt tevreden met het resultaat. We hebben vrijdag nog eens naar de film gekeken en het is echt zalig om de dag nog eens opnieuw te beleven. Voor ons kostte het toen (527 dagen geleden) 750 euro maar dit was wel in combinatie met het foto album. Voor alleen de video ken ik de prijs niet. Zijn prijzen staan wel op de website, patrizia heeft de website al doorgegeven zie ik. Je kan ook altijd contact met hem opnemen, echt een toffe man....GroetjesAnnelies
Hallo,Bart van Motion Pictures (www.motionpictures.be ) doet dit bij ons. Wij hebben al enkele keren zijn werk mogen bewonderen en ik moet zeggen ... prachtig!! Het is trouwens vlakbij Hasselt (Bolderberg).Veel succes!GroetjesKelly
Hey, wij hebben foto en VIDEO Geurts... (enkel video). Wij betalen 814 euro, maar je kon iets goedkoper gaan als je niet voor HD ging.GroetjesAlessia
HeyKijk zeker eens naar onze site www.stylemepretty.be Wij werken in heel de Benelux aan democratische prijzen.Heb je vragen aarzel niet ze te stellen!GroetjesBianca