Nu Online
Momenteel zijn er 390 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar een trouwjurk !!!

15-1-2012 21:56:47
hey ;
iemand ervaring bij faralove te zwijndrecht ben van st.gillis-waas vind het heel interessant dat ze met een all inn pakket werken ??? andere suggesties ook welkom.Ben naar azzuro in oostende geweest en enorm tegengeslagen je kreeg een uur de tijd 4jurken gepast ze waren er ook niet echt vriendelijk
Ok prijzen voor old timer en limo welkom

Mvg miranda

miranda
20-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1273

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik15-1-2012 22:15:36

boutique couture aan waasland shopping center sint-niklaas

groetjes

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik15-1-2012 22:17:10

Hey,

Het bruidsparadijs in Merksem (Antwerpen) werkt ook met pakketten.
Ik heb daar mijn kleed besteld. Het was toen opendeurdag en druk maar heb toch 2 uur gepast.

groetjes,
Sandra

An
9-6-2012
 Meld misbruik16-1-2012 7:24:47

Hey,

Als je farah love opzoekt hier op het forum kom je meer negatief dan positief tegen. De meeste van die commentaren gaan over de vriendelijkheid. Ik ben er in oktober mijn kleed gaan bestellen en ik vond de dame in kwestie heel professioneel en vriendelijk. Ze was zeer kordaat, maar ik heb dat ook nodig, anders blijf ik eeuwig twijfelen.
Ik had zelfs op een bepaald moment meer jurken op de "misschien" helft van de kapstok hangen dan op de "definitief neen" en dan gingen we de jurken per twee vergelijken (één aandoen, onthouden hoe die eruit zag (eventueel foto) en dan een andere aan en zeggen welke je het mooiste vond en die andere dan weg doen) en zo kwam ik uiteindelijk bij mijn jurk terecht.

Wat de oldtimers betreft: wij hebben een bus via Retro ceremoniewagens www.retro.be .
Ik was ook nog aan het zien naar London Ceremony Bus, maar die kwamen wat duur uit.
Het Bruidsparadijs in Merksem heeft ook oldtimers en via een mede-bruidje kreeg ik nog de link www.ceremonievervoer.be .

Veel succes!

Ellen
24-2-2012
 Meld misbruik16-1-2012 12:33:45

Ben ook niet zo positief over Farahlove. ik ben uiteindelijk bij couture jetty geweest. Heel vriendelijke dame (komt een beetje stuurs over maar is zeker niet het geval). In Sint-Niklaas heb je iemand die limo's verhuurt, Luc Pauwels. Je moet maar eens googelen en dan vind je hem wel.

Groetjes Ellen

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik16-1-2012 12:40:30

Ey Miranda,

Ik heb hier inderdaad ook al veel negatiefs gehoord over Farah Love. Heb er zelf geen ervaring mee. Ik ben gaan passen bij Jagré en La Tiara in Antwerpen (ben zelf van Stekene). Bij La tiara zijn ze echt supervriendelijk. Afgelopen weekend ben ik met mijn mama naar Couture Jetty geweest om haar suitekleedje te zoeken. De dame komt in het begin inderaad stuurs over, maar bij het passen verdwijnt dit snel:).

Wij hebben ook ons vervoer geregeld bij Luc Pauwels en zijn er tot hiertoe heel tevrede over.

Succes bij je zoektocht ;)!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik16-1-2012 15:23:17

hier ook uiteindelijk bij couture jetty gekocht in beveren/melsele
hebben ook gekeken voor bus bij retro ceremonie wagens, en enkele echt heel toffe dingen gevonden (zowel bussen als gewone oldtimers, echt aan voordelige prijzen en zien er goed uit)
Uiteindelijk zijn we voor heel goedkoop gegaan en hier een wit geitje gehuurd voor het hele weekend http://locadream.eu/rent_2cv.html 319€ in promotie, en dan moeten we zo niet kijken wanneer we dat terugdoen. (normaal zondag of maandag)

Geen bus dus gezien het te moeilijk was voor de grootmoeders om in de bus te kunnen stappen en er was weinig plaats om hiermee te helpen (zijn zelf tot bij retro gaan kijken om de bussen en wagens eens in't echt te zien)
Na lang twijfelen gaan we de suite met eigen wagens laten rijden, ik denk dat we het aan de getuigen gaan vragen (1 heeft zwarte bmw, 1 heeft zwarte nissan navarra), toch een zalig contrast dan met dat kleine oude witte geitje... :-D

Els
8-9-2012
 Meld misbruik16-1-2012 17:37:46

hey ik ben voor mijn trouwkleed naar couture rachel in Temse geweest! Ben hier heel tevreden over! Zéér vriendelijke dames en heb op mijn gemak 2 uur mogen passen! Tijdens de bruidjesdagen in oktober geven ze ook 5% korting!
Over Fara love van zwijndrecht heb ik ook nog niet veel goeds gehoord! Collega van mij haar juwelen uit zo'n pakket waren na de ceremonie op het gemeentehuis al stuk en de dag was nog maar pas begonnen!
Veel succes met je zoektocht!

miranda
20-4-2013
 Meld misbruik16-1-2012 20:51:50

Allemaal bedankt zal al gaan beginnen om alles eens op te zoeken en eens een afspraak maken wie weet is er maar één winkel nodig kijk er naar uit en hopelijk vind ik snel mijn jurk...

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik16-1-2012 22:53:09

Veel succes!

Tina
1-9-2012
 Meld misbruik17-1-2012 12:51:51

Hey,

Ik ben mijn jurk gaan halen in Farahlove.
Ik ben echter wel tevreden van de winkel. De verkoopster is wel vriendelijk, maar ik begrijp wel dat ze voor sommige wat kordaat overkomt. Ze neemt wel de tijd voor je (ik ben zeker 1.5u binnen geweest) en ze laat je echt heel veel passen. Alles wat je mooi vindt, mag je dan nog eens aandoen en zo blijf je eigenlijk passen tot de mooiste jurk overblijft.

Veel succes met je keuze!!!

miranda
20-4-2013
 Meld misbruik18-1-2012 11:38:04

hey bedankt heb mits ik heel veel goede ervaring over boutique couture in sint-niklaas eerst daar een afspraak gemaakt 11febrari om 11u !!!!! we zullen zien

jessica
14-8-2012
 Meld misbruik2-2-2012 20:00:54

heb mijn kleed afgelopen week gekocht in la tiara...supervriendelijk daar, ze stellen je echt op je gemak, en heel wat mooie kleedjes!!! zeker een aanrader!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info