Zaterdag ben ik met mijn moeder en zus op schoenenjacht geweest. We hadden maar 1 winkel voor ogen, Gabrielli in Roeselare. Op de website stond namelijk dat er bruidsschoenen in solden waren.
Voor ons een rit van meer dan een uur, dus hopelijk was het de moeite waard.
In Roeselare aangekomen, had mijn moeder de winkel al snel gevonden (ik was er straal voorbij gelopen...)
Ik stuif de winkel binnen en... woow, zo klein! Ik had een grote winkel verwacht
, maar dat is helemaal het geval niet.
De bruidsschoenen bevonden zich boven, dus wij daarheen. Een van de verkoopsters was al een ander bruidje aan het helpen. We moesten wachten.
Ik had op voorhand al een favoriet en ik was super blij toen ik zag dat de schoen er nog was in mijn maat.
Ondertussen kwam er nog een bruidje naar boven. Het begon al een beetje krap te worden.
De bridezilla in mij kwam even boven toen ik zag dat het andere bruidje richting "mijn schoen" ging. Maar haar voorkeur ging uit naar een ander schoentje, oef
.
Een 2e verkoopster is dan naar boven gekomen en het passen kon beginnen. Ze had al snel door welk type schoen ik zocht. Ze liet mij zowel satijnen als lederen schoentjes passen. Uiteindelijk heb ik de schoen gekozen waarvoor ik naar Roeselare gereden was, de Emma van Rainbow Club.
Enkele postieve punten:
- heel veel trouw/feestschoenen
- mooie handtassen
- hulpvaardige verkoopster
Negatieve punten:
- De winkel is veel te klein. De winkel zou beter dubbel zo groot zijn. Ze hebben enorm veel schoenen, maar ze komen niet tot hun recht omdat ze niet allemaal uitgestald kunnen worden.
- De bruidsschoenen in solden zijn (voor mij) de moeite niet waard.
Je kan je schoenen ook laten inkleuren. Dat kost je zo'n 50 euro. De verkoopster maakte wel de opmerking: Als je je schoenen inspuit tegen de regen, dan kan je de schoenen achteraf niet meer laten inkleuren. Een logische opmerking, maar ik zou er zelf niet aan gedacht hebben.
En zo ben ik weer een stapje verder in de aanloop naar ons huwelijk
Groetjes
Lotte