Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gabrielli - mijn ervaring

16-1-2012 7:57:38
Zaterdag ben ik met mijn moeder en zus op schoenenjacht geweest. We hadden maar 1 winkel voor ogen, Gabrielli in Roeselare. Op de website stond namelijk dat er bruidsschoenen in solden waren.
Voor ons een rit van meer dan een uur, dus hopelijk was het de moeite waard.

In Roeselare aangekomen, had mijn moeder de winkel al snel gevonden (ik was er straal voorbij gelopen...)
Ik stuif de winkel binnen en... woow, zo klein! Ik had een grote winkel verwacht , maar dat is helemaal het geval niet.

De bruidsschoenen bevonden zich boven, dus wij daarheen. Een van de verkoopsters was al een ander bruidje aan het helpen. We moesten wachten.
Ik had op voorhand al een favoriet en ik was super blij toen ik zag dat de schoen er nog was in mijn maat.
Ondertussen kwam er nog een bruidje naar boven. Het begon al een beetje krap te worden.

De bridezilla in mij kwam even boven toen ik zag dat het andere bruidje richting "mijn schoen" ging. Maar haar voorkeur ging uit naar een ander schoentje, oef .

Een 2e verkoopster is dan naar boven gekomen en het passen kon beginnen. Ze had al snel door welk type schoen ik zocht. Ze liet mij zowel satijnen als lederen schoentjes passen. Uiteindelijk heb ik de schoen gekozen waarvoor ik naar Roeselare gereden was, de Emma van Rainbow Club.

Enkele postieve punten:
- heel veel trouw/feestschoenen
- mooie handtassen
- hulpvaardige verkoopster

Negatieve punten:
- De winkel is veel te klein. De winkel zou beter dubbel zo groot zijn. Ze hebben enorm veel schoenen, maar ze komen niet tot hun recht omdat ze niet allemaal uitgestald kunnen worden.
- De bruidsschoenen in solden zijn (voor mij) de moeite niet waard.

Je kan je schoenen ook laten inkleuren. Dat kost je zo'n 50 euro. De verkoopster maakte wel de opmerking: Als je je schoenen inspuit tegen de regen, dan kan je de schoenen achteraf niet meer laten inkleuren. Een logische opmerking, maar ik zou er zelf niet aan gedacht hebben.

En zo ben ik weer een stapje verder in de aanloop naar ons huwelijk

Groetjes
Lotte

Lotte
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 990

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik16-1-2012 14:34:49

de winkel is inderdaad veel te klein.ik had het gevoel dat de trouwschoenen gewoon in een hoek geduwd waren.
kwa hulpvaardige verkoopster moet je gewoon geluk hebben daar, ik had helaas geen geluk. Maar kga er toch gemakkelijke schoenen aan overhouden. En das uiteindelijk het belangrijkste.

joke
7-7-2012
 Meld misbruik16-1-2012 19:07:18

Het model Emma vind ik ook schitterend!! Ik ga zaterdag eens langs. Hoeveel heb je betaald?

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik17-1-2012 6:38:49

Hey Joke, ze kosten 120 euro.

grts
Lotte

Evelien
7-7-2012
 Meld misbruik18-1-2012 19:46:47

Lotte!!! ;)

Was het de moeite om tot daar te rijden? Hebben ze er veel modellen of zijn ze ook te bestellen? Ik was van de week bij couture ann geweest in Aalst maar daar kan je ze alleen bestellen en ik twijfel tussen enkele modelletjes maar ja is natuurlijk lastig als je ze direct moet kopen ook.
groetjes

joke
7-7-2012
 Meld misbruik18-1-2012 21:23:01

Hey Lotte,

bedankt! ik kijk al uit naar zaterdag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...