Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pak bruidegom Check! :-)

16-1-2012 9:24:39
Dit weekend in de eerste winkel gaan kijken om al eens ideetjes op te doen voor mijn ventje zijn kostuum, in Wellens in Herentals, daar was de nieuwe collectie al volledig binnen. Eerste kostuum gepast, van Zegna, en bingo, uiteindelijk dat ook gekocht! En ook een gilet, hemd, das en schoenen! We hadden niet verwacht dat we het zo snel gingen vinden, maar het stond hem geweldig!! (wel een beetje boven het voorziene budget, maar het stond zooo mooi, ;-)) Hij mag een maand voor de trouw langskomen en dan passen ze de broek aan indien hij nog enkele kilo’s wou afvallen.

Prima service bij Wellens, helemaal niet opdringerig, echt tof! Weeral iets om af te vinken!

Het is een niet goed omschrijfbare kleur (daarom juist zo mooi), koffie met melk, met wat grijs erbij, enfin heel mooi. Welke kleur van kostuums voor de suite zou hier het beste bij passen? Miss ook beste een tweedelig pak, zodat mijn ventje de enige is met een gilet?

Groetjes,
Sophie

Sophie
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 1172

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info