Terug naar overzicht
Mijn lingerie was gewoon van Marie Jo... Comfortabel, degelijk en interessant van prijs!
Mijn favoriete merk is La Perla. Dat vind je bij de meeste lingeriezaken, of je kan ook naar de winkel van La Perla zelf gaan in Brussel (Blvd de Waterloo 47, kortbij place Stefanie). Ze hebben ook een aparte bruidscollectie. De lingerie is ook heel comfortabel, mooi en goed van kwaliteit. De prijs is iets minder interessant, het is vrij duur helaas PS let op met jartellen en een strak kleed, het is niet mooi als het voor iedereen zichtbaar is dat je er draagt. Ik vind het persoonlijk ook niet zo praktisch om een hele dag te dragen (niet handig als je naar 't toilet moet!), maar niets houdt je tegen om ze na het feest aan te doen ;-) Dat is trouwens het advies dat een styliste gaf bij een wokshop: doe overdag makkelijk zittende lingerie aan (eventueel figuurcorrigerend) en doe die sexy lingerie aan als je je jurk hebt uitgetrokken
Hallo, Ik heb mijn bruidslingerie gehaald bij Lingerie An te Hasselt. Zoek je iets specialer, pikanter kan je ook eens een kijkje gaan nemen bij Yntimity te Hasselt maar of ze daar iets speciaal bruidslingerie hebben weet ik zo niet...GroetjesAnnelies