Nu Online
Momenteel zijn er 632 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie Vlaams Brabant/limburg?

16-1-2012 10:44:40
Hey Medebruidjes

Ik heb gekozen voor een bustierkleed, dat goed strak(ook niet té natuurlijk) zit en ben nu op zoek naar mooie, ook wel wat sexy bruidslingerie. Ik vind een corset héél mooi, maar ik vrees dat het niet zo aangenaam gaat zijn om te dragen onder mijn kleed, met de baleinen en bovendien neemt het toch weer een paar millimeter extra plek in:-), of zie ik dit verkeerd?

Ik zou dus graag gaan voor een Bh(liefst Push up) en slip met evt. kousen en jartellen... vraag is nu waar vind ik een winkel die een uitgebreidt gamma aanbiedt in vlaams-brabant of limburg? De winkel waar ik normaal mijn lingerie koop, heeft ook bruidslingerie, maar slechts een beperkte keuze.. en de winkel waar ik mijn kleed kocht (Youniek) lijkt vooral over basic lingerie te beschikken. Of als jullie een merk weten waarnaar ik op zoek kan gaan...?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Jessica
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 744

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik16-1-2012 11:31:31

Mijn lingerie was gewoon van Marie Jo... Comfortabel, degelijk en interessant van prijs!

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik16-1-2012 12:52:10

Mijn favoriete merk is La Perla. Dat vind je bij de meeste lingeriezaken, of je kan ook naar de winkel van La Perla zelf gaan in Brussel (Blvd de Waterloo 47, kortbij place Stefanie). Ze hebben ook een aparte bruidscollectie.
De lingerie is ook heel comfortabel, mooi en goed van kwaliteit. De prijs is iets minder interessant, het is vrij duur helaas

PS let op met jartellen en een strak kleed, het is niet mooi als het voor iedereen zichtbaar is dat je er draagt. Ik vind het persoonlijk ook niet zo praktisch om een hele dag te dragen (niet handig als je naar 't toilet moet!), maar niets houdt je tegen om ze na het feest aan te doen ;-) Dat is trouwens het advies dat een styliste gaf bij een wokshop: doe overdag makkelijk zittende lingerie aan (eventueel figuurcorrigerend) en doe die sexy lingerie aan als je je jurk hebt uitgetrokken

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik16-1-2012 13:51:35

Hallo,

Ik heb mijn bruidslingerie gehaald bij Lingerie An te Hasselt. Zoek je iets specialer, pikanter kan je ook eens een kijkje gaan nemen bij Yntimity te Hasselt maar of ze daar iets speciaal bruidslingerie hebben weet ik zo niet...

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...