Terug naar overzicht
hallo...wij trouwen deze zomer en jawel in een tent. Onze tent is 70 m lang en 20 m breed. Het is een spantent, want een aluminiumhal is voor ons veel te duur...we zien het heel erg goed zitten... nog veel succes en inderdaad vergelijken is de beste oplossing voor je beslist. Waar trouwen jullie ongeveer qua regio?groetjes,Emmely
Voor mij is het eender als ge maar genoeg plaats voorziet voor mij ...Katrien
Wij trouwen in de kempen (malle)Waar hebben jullie de tent besteld?Sofie
Hoi...onze tent is besteld bij Vannieuwenhuyze... Bleek voor ons het interessants qua prijs (met vloer erin)... en vriendelijke mensen.;groetjes,Emmely
Wij gaan in augustus '05 ons trouwfeest geven in een tent. Hebben jullie nog andere tips? Dingen die we niet over het hoofd mogen zien?
Waarschijnlijk is alles nu wel al het geregeld voor jullie, maar ik geef je toch nog een reactie. Je bent toch van omg.Brugge hé? Wij wilden onze feest eerst ook doen in een tent, maar zijn er vanaf gestapt. De goedkoopste die we gevonden hebben, was in Wingene. Ze zetten als zelf op. www.feestmaterialen.com Ze hebben er ook alle andere materialen die je nodig zou kunnen hebben. Moet je eens gaan kijken. Ik heb al zo veel stress dat ik blij ben dat we dan toch maar voor een feestzaal zonder traiteur hebben gekozen. Maar een tent blijft natuurlijk leuk hé.