Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Grootte tent

18-6-2004 18:44:53
Hej allemaal,

Mijn vriend en ik trouwen in juli 2005. Graag hadden we dit gedaan in een tent in de tuin. Ik heb al wat informatie opgevraagd bij verschillende tentverhuurders, maar ik heb zo de indruk dat ze mij allemaal hun duurste en grootste modellen proberen aan te smeren. Heeft iemand ervaring met feesten in tenten? Hoeveel plaats moet ik per persoon voorzien (het zouden lange tafels worden)? Ik heb ook nog niet direct een idee van wat er nog aan extra ruimte moet voorzien worden (dansvloer, bar,...). Kan iemand me hierbij helpen, want binnenkort gaan onze voorbereidingen echt van start!!! Spannend!!!!!

Sofie
23-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 833

Bart
20-8-2004
 Meld misbruik20-6-2004 19:23:15

hallo...

wij trouwen deze zomer en jawel in een tent. Onze tent is 70 m lang en 20 m breed. Het is een spantent, want een aluminiumhal is voor ons veel te duur...

we zien het heel erg goed zitten... nog veel succes en inderdaad vergelijken is de beste oplossing voor je beslist. Waar trouwen jullie ongeveer qua regio?

groetjes,
Emmely

katrien
31-7-2004
 Meld misbruik21-6-2004 11:56:42

Voor mij is het eender als ge maar genoeg plaats voorziet voor mij ...

Katrien

Sofie
23-7-2005
 Meld misbruik21-6-2004 16:44:33

Wij trouwen in de kempen (malle)

Waar hebben jullie de tent besteld?

Sofie

Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik21-6-2004 19:36:45

Hoi...onze tent is besteld bij Vannieuwenhuyze... Bleek voor ons het interessants qua prijs (met vloer erin)... en vriendelijke mensen.;

groetjes,
Emmely

Marianne
6-8-2005
 Meld misbruik26-8-2004 12:19:24

Wij gaan in augustus '05 ons trouwfeest geven in een tent. Hebben jullie nog andere tips? Dingen die we niet over het hoofd mogen zien?

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik27-10-2004 10:01:30

Waarschijnlijk is alles nu wel al het geregeld voor jullie, maar ik geef je toch nog een reactie. Je bent toch van omg.Brugge hé? Wij wilden onze feest eerst ook doen in een tent, maar zijn er vanaf gestapt. De goedkoopste die we gevonden hebben, was in Wingene. Ze zetten als zelf op. www.feestmaterialen.com
Ze hebben er ook alle andere materialen die je nodig zou kunnen hebben. Moet je eens gaan kijken. Ik heb al zo veel stress dat ik blij ben dat we dan toch maar voor een feestzaal zonder traiteur hebben gekozen. Maar een tent blijft natuurlijk leuk hé.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...