Terug naar overzicht
Eventueel Pasta Vino in Antwerpen (Oude Koornmarkt)?
http://www.laitrusse.be/ wij zijn hier eens geweest voor een lunch met groep, en dan doen ze eigenlijk gewoon de zaak toe voor het andere publiek en voorzien 1 grote tafel in het midden.is wel niet echt 'chique', eerder leuk en origineel...
Eventueel pomphuis?
Wij doen onze lunch gewoon met de suite bij mijn vriend zijn ouders thuis.. Zij hebben redelijke woonst en op die manier hoef je enkel wat drank en belegde broodjes te kopen. Zo'n grote mand met allerlei kleine mini broodjes zullen wij waarschijnlijk doen. Op die manier volgens mij stuk goedkoper, heb je je privacy en kan je nog intussen even naar badkamer lopen om alles terug goed te steken! ;-)Tenzij dit natuurlijk geen optie is voor jullie... ons appartement is ook te klein om dit zelf te doen en dan nog... jij zit dan met voorbereidingen en opkuis ;-)Anders kan ik je niet helpen gezien ik niets in jouw regio ken van restaurantjes.
@Silke: nee dat is echt geen optie, onze beide ouders wonen ver van onze trouwlocatie af terwijl wij eigenlijk achter de hoek wonen. wel spijtig maarja
Wij gaan 's middags lunchen in het Pomphuis; wij kennen de chef persoonlijk.Met een beperkt gezelschap zoals jij kan je vragen om de mezzanine te gebruiken, dat is een tafel volledig afzonderlijk van de rest van het restaurant op de benedenverdieping.Zeker de moeite als locatie!
@Caroline: heb jij ongeveer een idee wat een lunch in het pomphuis kost per persoon ongeveer? ik ga er super graag zelf eten maar tis daar zo duur :-p dus ik dacht dat het buiten budget was
Ik moet nog concreet afspreken welke menu we gaan geven, maar aangezien het Pomphuis doordeweeks zakenlunchmenuutjes geeft aan 35euro per persoon (excl. dranken natuurlijk) moet het ook voor de lunch van een huwelijk wel mogelijk zijn om aan een schappelijke prijs iets te geven hé.Sowieso gaan we niks te overdreven geven 's middags, aangezien we 's avonds ook nog een groot diner geven.Ik ga in ieder geval aan de chef vragen om zijn best te doen om voor ongeveer dezelfde prijs als de zakenlunch iets te regelen.Ik zal je op de hoogte houden! ;-)