Terug naar overzicht
HalloJa, ik heb er ervaring mee.Ik ben toen gaan zien voor kledij voor mijn mama.Eerlijk gezegd, tis een ramp! Echt geen aanrader!Tis bij iemand zen thuis en verzorgd is het daar niet echt.Qua prijzen en keuze vond ik het ook minder.Ik geef u een goede raad, als je een goedkope trouwjurk wilt en een goede verkoopster, raad ik u Wendy Kellens aan.GroetjesTiziana
ooh..wat ben ik blij dit te lezen..ik heb deze site ook al paar keer bezocht en ook al iets gezien wat me aanstond..verder zoeken dus..
ben bij wendy kellens geweest...aanvankelijk wel vriendelijk maar toen ik zag dat de jurken zeker niet de kwaliteit hebben die ze laat uitschijnen op facebook wou ik er eigenlijk snel weg...stoffen zijn anders, parels los, draadjes los, doen geen aanpassingen. jurken zijn zeker hun geld niet waard...en toen ik zij dat we niet op dezelfde golflengte zaten en dat ik het er niet ging vinden heb ik het wel gevoeld aan de assistentie bij het uittrekken van mijn jurk! er was er duidelijk eentje in haar gat gebeten...heb ook gemerkt dat ze me verwijderd heeft van facebook...geen aanrader daar!