Terug naar overzicht
Wat is 'betaalbaar'???Je hebt Anne-Sophie Smartshopping, waar je outlet feestkledij kan vinden, La Sposa Outlet.Ik ga zaterdag naar Clairdefemme - hun prijslijsten staan online, daar vind je al kleren in de nieuwe collectie vanaf 300€, ze verkopen ook van vorige seizoenen aan -50%...
Hartelijk bedankt Linsey voor de tip en nog veel succes met jullie voobereidingen
Ik ben bij Jagré geweest en heb in de afpijzing een jurk van 550 euro gekocht :)
HeyIk heb mijn kleed gekocht bij youniek in turnhout was 500€Daar liggen de prijzen van 399 tot 899.groetjes wendy
Hallo, bij boutique couture in st niklaas vind je de nieuwste collectie's voor minder dan 500euro en de uitverkoopjurken ( = vorige collectie's) zijn nog lager van prijs bekijk de site eens ...groetjes
idd. boutique couture is een echte aanrader, veel keus voor zelfs een "laag" budget.veels succes
ga ook eens een kijkje nemen als ik dit allemaal lees !!!!
Ik heb ook mijn kleed in boutique couture gekocht. Echt een superaanrader. Vriendelijk onthaal en zeker betaalbaar. xxx
Hartelijk bedankt voor de goede tips. Ik ga daar zeker eens een kijkje nemen.
heb een afspraak gemaakt was heel vriendelijk aan de telefoon zaterdag 11februari gaan we op jurkejacht in boutique couture!!!!!
Succes!!
veel succes!Ik heb deze week mijn kleedje gekocht in boutique coutureen ben echt super tevreden!!en het is inderdaad betaalbaar, en mooie accesoires aan vriendelijke prijzen :-)