Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben net als jij 3 kleine kindjes (3,5 - 2 - 8 maanden) en geven geen avondfeest, werken ook niet met een ceremoniemeester oid. Dus enkel een korte receptie met aansluitend eten, het eten zelf is BBQ, wel gedaan door een catering uiteraard.Voor de rest heb ik eigenlijk ook nog niet veel meer dan jij gedaan hoor, de datum vastgelegd, zaal vastgelegd, fotograaf vastgelegd en mijn kleed. De catering is nog in beraad maar zullen we één van deze wel beslissen welke het wordt.groetjes
heyeen vriendin van mij is vorig jaar ook met een namiddagfeest getrouwd! Zij hebben ook al een kindje en wilden niet feesten tot in de vroege uurtjes!Zij hebben een uitgebreide receptie gegeven ( echt véél hapjes en lekker!!) op het chirolokaal bij ons in de buurt! Het was een lekker relaxte sfeer en de kindjes konden op hun gemak ravotten! De receptie begon om 15 uur en om half 8 was alles afgelopen! Ze hadden ook een springkasteel voorzien en dit was leuk voor de kindjes, maar tegen het einde waren de mannen er zeker ook een fan van ;-)grtjs
Hallokes. Waar wij onze trouw doen, organiseren ze huwelijken die 's middags beginnen. Wij trouwen in ten bogaerde in Kortemark. Alle gasten worden rond de middag gevraagd en dan is er eerst een kleine ceremonie en dan volgt een uitgebreide brunch. Misschien doen nog zalen zo'n formules. groetjes Sofie
Wij hebben in de namiddag een dessertenbuffet gegeven voor alle genodigden, inclusief kindjes. Het was mooi weer, dus de kinderen konden buiten spelen in de tuin van de feestzaal en mijn schoonouders hadden speelgoed meegenomen (autootjes, kleurpotloden). 's Avonds hebben we dan gewoon thuis iets gegeten met de dichte familieleden en een paar goede vrienden.
Hallo,Wij hebben allebei 3 kindjes. In de namiddig gaan wij met hen en de dichte familie in een binnenspeeltuin eten. Ze hebben daar een uitgebreid buffet waardoor er voor iedereen wel iets lekkers te vinden is. Tegen 21u geven wij een dessertenbuffet en een dansfeest in een feestzaal. Groetjes
Wij willen ook een middagfeest maar hoe pak je dit aan? Wij gingen zelf een platligt maken en zonder. Discobar werken. Hoe kan je de volwassenen entertainen zonder dansfeest? HELP Groetjes x