Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum

16-1-2012 20:06:18
Een paar vraagjes.
Gaan jullie mee met jullie toekomstige om een kostuum te kiezen?
Of gaan ze zelf iets kiezen?

Bij linx verkopen ze herenkostuums van het merk Archetipo.
Heeft iemand enig idee wat de prijzen daarvan zijn?
Dus kostuum, met hemd en gilet. Das zal uit dezelfde stof als mijn kleed worden gemaakt.

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1055

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik16-1-2012 20:13:54

Hallo...

Mijn mama gaat mee met m'n vriendje... Ze is ook met mij mee geweest, dus weet ze perfect wat mooi gaat zijn voor m'n vriendje om naast mij te lopen ;)

Groetjes...........

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik16-1-2012 20:24:14

Heyhey,

Ik ben zelf meegeweest ;-).

En hij zag er super uit! Kan al niet wachten tot 1/09!

Groetjes!

Evelien

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik16-1-2012 21:46:32

Ik ga zelf mee, maar we zijn nog niet geweest

Martine
2-6-2012
 Meld misbruik16-1-2012 22:00:38

Ik ga wss ook zelf mee , hij ziet het niet zo zitten om met zijn ma te gaan . Hij weet dat ik die nogal klassiek vind .

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik16-1-2012 22:20:41

Hoi Vanessa,

Ik was met mijn schoonmama in Groningen (Nederland) op zoek naar bruidsschoenen voor mij. We kwamen in een supermooie bruidszaak (herenhuis met hoge plafonds en authentieke parketvloeren) waar ik jammer genoeg mijn ding niet vond maar waar ze ook kostuums verkochten. Na de lunch met mijn, schoonmama, schoonpapa en mijn verloofde zijn we allemaal samen eens een kijkje gaan nemen in die zaak. Mijn verloofde paste er een kostuum en het was onmiddellijk raak! Hij zag er ongelofelijk knap uit! Soms kan het dus heel raar lopen :)

Veel liefs,

Nathalie

P.S.: Ik had wel een kleurstaaltje van mijn kleed bij om te matchen met zijn hemd. Vind het wel belangrijk dat dat een beetje op elkaar afgestemd is.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik16-1-2012 22:47:06

ik ken iem en zijn kostuum van achetipo kost .€1500 ik ben samen met mijn vriend om zijn kostuum geweest direct liefde op 1ste gezicht en ik was mee omdat we samen op citytrip waren in keulen dus ja

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik17-1-2012 7:03:47

Ook ik ben samen met mijn verloofde zijn kostuum gaan kiezen. Normaal zou mijn schoonmoeder ook meegaan, maar die heeft op het laatste moment afgezegd.

Mijn verloofde wou eerst een kostuum van Masterhand kopen, maar we zijn met een kostuum van Cossmo buiten gestapt. Stond hem véél beter.Het was geen goedkoop kostuum, maar hij was er zo knap mee
Ik had een staaltje mee van mijn jurk zo dat we de kleuren konden afstemmen op elkaar.

Groetjes
Lotte

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik17-1-2012 7:13:43

hoi,

ik ben last minute toch mogen meegaan met mijn vriend en schoonmoeder.
en daar ben ik blij van!
Hij heeft voor een Brioni kostuum gekozen.
Het kost wel dubbel zoveel als mijn kleed (!) maar stond hem wel mooi, en kan hij perfect afdragen nadien.
Nu met de solden heb we wel overal 10 % op gekregen ( wat uitzonderlijk is voor een Brioni kostuum), dus dat is mooi meegenomen.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik17-1-2012 8:17:38

Hallo,

Wij zijn samen mijn kleedje gaan kiezen en dan ook samen zijn kostuum. Wij vonden het fijn om dit samen te doen. Zo waren we ook 100% zeker dat we één mooi geheel vormden... Maar dat is ieders keuze natuurlijk.

Groetjes
Annelies

Sofie

Meld misbruik17-1-2012 8:47:49

Mja, mijn vriend wil met zijn mama gaan en zij wil niet dat ik mee kom. Ze vindt het iets "van hen twee", naar mijn aanvoelen een reactie op het feit dat zij niet mee geweest is voor mijn kleed. Ik heb mijn schoonmoeder dus de staaltjes van mijn kleed gegeven en kruis de vingers dat het op iets zal trekken... Heb een heel specifiek idee over wat ik mooi vind en heb het wat uitgelegd aan mijn vriend, hopelijk denkt hij er een beetje aan. De schoonmoeder heeft soms een gewéldig goede smaak, maar kan qua kleren (voor haarzelf dan) soms met spuuglelijke kleren naar huis komen. Op hoop van zegen dus...

Hoe doen de bruiden die niet mee geweest zijn dat? Ik dacht te vragen of mijn mama zijn kostuum mag zien, om te kijken of het bij elkaar past?

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik17-1-2012 9:10:40

Iedereen is hier bijna blijkbaar mee geweest op kostuumjacht :-)
Ik ga niet mee gaan. Mijn ventje gaat dit met zijn mama doen. Als hij mijn kleed niet mag zien, dan vind ik niet dat ik zijn kostuum wel al mag zien... Als dit samen past? buh... da zullen we dan wel zien zeker... maar misschien dat ik toch een stukje stof ga vragen van mijn kleed want wie weet met wa dieje anders afkomt misschien.
Ik zou heel graag meegaan eigenlijk, maar dan ga ik toch zijn keuze beïnvloeden en ik wil dat hij iets kiest wat hij mooi vind en weer niet zijn keuze laat beïnvloeden door mij.

Laat ons hopen dat het op iets trekt :-)

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik17-1-2012 10:01:53

Oorspronkelijk was het plan dat mijn verloofde met mijn getuige (die mijn kleed gezien had) en zijn zus zou gaan, maar vermits we bij het shoppen voor de kleren van de bruidskindjes gemerkt hadden dat de smaak van mijn schoonzus loodrecht op de mijne staat, hebben we uiteindelijk besloten dat ik zelf zou meegaan, dan waren we allebei zeker dat ik geen hartaanval zou krijgen de dag zelf :)

stef
1-9-2012
 Meld misbruik17-1-2012 15:21:40

ikzelf ben gegaan met mijn schoonmoeder, zij is mee gegaan toen mijn verloofde haar trouwjurk ging kiezen, en nu ook voor mijn kostuum, zo weten we zeker dat we zullen matchen, zonder dat we van elkaar weten, hoe we er uit zullen zien op de grote dag.

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik17-1-2012 20:35:51

Ik ga niet mee. Mijn verloofde gaat samen met zijn zus en zijn mama (die ook met mij meegeweest zijn). En ik heb ook een stukje stof van mijn kleed dat hij gaat meenemen.
Ik heb wel gezegd wat ik mooi vind en mss houdt hij er wel rekening mee :)...
Voor mij blijft het dus een verrassing tot op onze grote dag...

Groetjes Anneken

orlando
4-1-2013
 Meld misbruik30-5-2012 11:04:59

Ik ben samen met mijn vriend onze kostuums gaan kopen.
Aangezien dat we 2 mannen zijn vonden we dat we zeker bij mekaar moesten passen.
Wij hebben alletwee een kostuum van Archetipo.
Wij hebben er samen 4000 euro voor gegeven all-inn.
Wat aan de prijzige kant , maar dan heb je is iets anders dan anders.
( ieder zijn eigen mening natuurlijk )
Hebben ons kostuum bij E&R gekocht in Beverlo.

Groetjes en succes nog.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info